trettifire Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Heisann. Sitter og monterer MCW60 på mitt 8800GTS og fikk vedlagt 8 RAM heatsinks i et MC14 sett. Det er 10 ram-brikker, 1 "chipsetbrikke" og 3-6 andre chips på kortet som ble kjølt av originalkjøleren. Spørsmålet da blir: Hva skal jeg prioritere med mine 8 heatsinks? Se gjerne vedlagt bilde, merk de som skal kjøles og post bildet i svar hvis noen har gjort det før... På forhånd takk Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ikke prioriter, og invester heller i et sett til med RAM-sinks, så har du heller litt til overs. En varm (=ikke helt optimal) RAM-brikke er nok til at du får artifacts og det som verre er. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 ikke prioriter, og invester heller i et sett til med RAM-sinks, så har du heller litt til overs. En varm (=ikke helt optimal) RAM-brikke er nok til at du får artifacts og det som verre er. 9516398[/snapback] Hm. Det var svaret jeg fryktet ja. Får vel gjøre det. Takk! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Forøvrig er ramytelser mer viktige enn gpu :-) dvs. kan du clocke ram 10mhz, er det bedre enn å clocke gpu 10mhz... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Forøvrig er ramytelser mer viktige enn gpu :-)dvs. kan du clocke ram 10mhz, er det bedre enn å clocke gpu 10mhz... 9526869[/snapback] Det kommer vel an på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå