Nyttnavn2013 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har nå formatert og instalert alt av det jeg trenger nå, men når jeg starta et spill kom det på en måte ekko lyd, slik at 0,1 sek senere kom samme lyden, inne i en celle med bare vegger på en måte.. Teit forklart Men...Er det noen instillinger eller noe sant som endrer på dette? -Martiin- Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Trenger hjelp litt kvikt så bumper litt tidlig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 To ting eg kan sjå for meg: 1: Noko kluss med drivarane, prøv å avinstaller og installer på nytt. 2: Ein effekt er slått på som skaper ekko. Gjeld dette kun i spel eller ellers på musikk og i Windows? Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Ikke musikk, men når jeg logger på ventrilo f.eks så blir det slik ''Bzaam-m'' m'en til slutt skulle ikke vært der, men det er bare 0,1 sek eller noe..Irriterende's :/ Hmm...Noen som vet om det finnest en slik effekt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har du lydprogramvare som fulgte med hovudkort/lydkort kan det kanskje være verdt eit forsøk å prøve å slå av den? Er det kun når mikrofonen er aktiv du får problemer? Funker andre headset? Det er ein del innstillinger på programvaren som kan lage kluss. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) avslutta det ja, men skal teste med annet headset... *Edit*: Ikke headsette, samme med bror's headsett å Endret 17. september 2007 av Martiin Lenke til kommentar
Lumin Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hvis du ahr et realtek kort eller annen moro innebygd lydkort så er det ofte med et effekt/klang del i driver programvaren, den har det med å skru seg på i tide og utide. i kontrollpanalet på maskinen din finner du ikonet til den saken, er bare å skru av og eventuelt leke med equalizeren når du først er der. En annen tinger er at jeg opplevde det samme når jeg for eks. spillte WOW og er i molten core (eller en annen hule instance), da smitter romklang effekten derfra over på ventrilo lyden. det er en direct x sak og gikk ikke ann å fikse sist jeg sjekket. men er man ute av spillet så er alt normalt igjen. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Innebygd realtek kort ja Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Fant det ut, sto på 'padded cell' i sound effect manager, takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå