Forumforumforum Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det er også forskjell på om man legger seg med stigende eller synkende promille... Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 mhm!! kjenner til den.. la meg rett etter 15 shot med absinth. våkna ca 20 min etter.. datt i bakken å knakk nesen.. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 pfft :!: en erfaring rikere? nå såver jeg aldri før jeg har vert våken i 2-3 timer etter siste drink. å hater å såve etter alk. og.. sliter virkelig med det.. så lærtne noe vertfall. er jo godt over to år siden. blitt litt eldre siden det. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 2 pils - 1 glass vann - fortsetter du slik, så blir du ikke sjuk. Var sjuk 1 gang, var blanding av pils, tyrker, sprit og vin og nasch etterpå... Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 da må du jo vertfall gå å pisse hvert kvarter? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) da må du jo vertfall gå å pisse hvert kvarter? 9574147[/snapback] om du drikker 2 øl så drikker _et_ glass vann, pisser og drikker 2 øl osv.. ? Det blir da neppe _veldig_ mye mer pissing. Endret 25. september 2007 av deleder Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hoff.. men det må ta tid.. får klager for jeg drikker sent i utgangspunktet jeg.. :-P Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hoff.. men det må ta tid.. får klager for jeg drikker sent i utgangspunktet jeg.. :-P 9574839[/snapback] da går du for min brillefine taktikk. 2x 500mg pinex før du legger deg Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hehe.. men får ikke bakrus da.. er bare trett dagen etter.. problemet er jo det om jeg våkner igjen å knekker nesa.. det jeg er redd for.. men jeg venter bare 2 timer før jeg såver heller Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ble forferdelig fyllesjuk en gang for et år siden. Var ikke så alvorlig vandt med alkohol, (for å si det slik) og drakk 7 halvlitere + noen slurker med noe sprit. Jeg tror det var 22%, men har på følelsen at det var 40%. Var polsprit i allefall. Og dette innen et kort tidsrom, åtte til tolv tror jeg. Uansett, våknet opp i mitt eget gulp (heldigvis ikke noe illeluktende) og hadde det mildt sagt jævlig. Huska omtrent ingen ting, bare brøkdeler. Drakk nada vann før jeg la meg (var et under at jeg kom meg i seng). Var forferdelig dårlig hele lørdagen, orka ingenting. Var svimmel, kvalm, pusta kjapt, svetta og fikk sånn passe angst. Lå på sofaen, og lukta den ekle søte øllukta fra alle flaskene som sto på bordet etter gårsdagens vors. Hehe, orka ikke skifte så mye kanal heller. Så på samurai jack på cartoon network fra klokka ni til elleve ^^. Spiste 1 brødskive og et pizzastykke i løpet av lørdagen. Søndagen var jeg litt bedre, men fortsatt passelig dårlig, og fikk i meg resten av pizzaen og litt potetgull. Mandagen var jeg "pjusk" og fikk små "svimmel-angrep" så og si, og slik fortsatte det resten av uka. Var aleine hjemme den uka, da modern var på ferie. Siden dette var helt nytt for meg ("fyllekula"), fikk jeg skikkelig angst den uka, grusomste jeg har opplevd. Alt føltes surrealistisk, og jeg fikk et såkalt "tunellsyn" husker jeg når jeg gikk ute, og fikk helt noia når jeg gikk inn på en butikk for å handle. Sånn skikkelig dommedagsfølelse. Ble forsåvidt også forkjøla samtidig den uka, så var sikkert også en av grunnene til at alt ble noe dritt. Var helt forferdelig, trodde i ettertid at jeg hadde utviklet angst, da jeg i ei god stund etterpå hele tiden hadde frykten for det der i bakhodet. Gikk heldigvis over, og må nesten le litt når jeg tenker tilbake på det der. Skal si jeg lærte ei lekse :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå