Asaf_p Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg drakk 2 vinflasker, 3 øl. Har vært dårlig både søndag og mandag. Lurer på om dette er normalt. Eller om noen har hatt noe i drinken min Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er ikke normalt. Har ikke drukket så veldig mye, men engang jeg drakk meg helt skjitings (hvordan i faen skrives det?) var jeg bare dårlig neste dag. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mener du fyllesjuka? Jeg drikker ikke selv men har hørt at å drikke mye vann før man legger seg (1-1.5 liter). Kan hindre deg å bli så syk som du blir ellers for alkoholen fordamper vesken i kroppen din. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Det kan være du ble ordentlig syk. Ikke av alken men noe annet? Slik var det med meg. Drakk på Søndag, var hjemme Mandag og Tirsdag. Tviler på man er fyllesyk i mer enn 1 dag. Endret 17. september 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Vin pluss øl blir krøll... Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 vel, det siser jo så mangt.. sies at det hjelper og drikke melk før man legger seg også.. men ikke noe sånt har hjelpt på min fyllasjuk het enda.. Men det varierer fra person til person og det me og bli fyllesjuk.. Også e det ikkje det beste og blande masse forskjellig alkohol for då blir man dårli. Men eg blir no som regel bare fyllasjuk dagen etterpå og noen ganger e det langt ut på dagen og andre ganger gir det seg ganske kjapt.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har ikke helt skjønnt greia med det der selv.. har ved flere anledninger drukket skitmye rom, absinth, sprit og 2+ sixpacks med øl uten å bli sjuk dagen etterpå, mens en annen gang var jeg dårlig i to dager etter en sixpack og en slurk whisky. Rare greier.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Whisky er ganske mørk, kommer jo ann på hvor mye du drakk av den da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Folk reagerer forskjellig. Går fint an å være fyllesyk 2 dager på rad, selv om det hører til sjeldenhetene. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Ikke bland. Skal du drikke øl, hold deg til det hele kvelden. ..Og, heter du Asaf?! Omg. Endret 18. september 2007 av Demille Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 greit og spise litt før en begynner og drikke, og gjerne litt på vei hjem, før en avslutter med noen glass vann. Jeg pleier og force med 8*.5 bokser med Staropramen/Strella Øl og på byen gjerne 1-2 øl før man går over på 179,- Long Island Ice Tea, 1-3 sonne, og om jeg er i humør så blir det kanskje en RedBull Jæger eller 2... Eneste kjipe med stedet her jeg bor er at det beste utestedet stenger sprit serveringa 05:00 fredag og lørdag...så veien hjem blir somregel burger-løs da de stedene stenger rundt 03:00..... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg drakk 2 vinflasker, 3 øl. Har vært dårlig både søndag og mandag. Lurer på om dette er normalt. Eller om noen har hatt noe i drinken min 9515539[/snapback] Høres helt greit ut. Du har tatt mere til deg enn du hadde godt av. Spørsmålet er om du har lært noe? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Lett mulig å bli det to dager. Drikk mye vann før du legger deg, et par piller med ibux/paracet etc (1000mg) funker som faen før man legger seg og. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 vell du drakk da litt så......no brain no pain Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 er ikke noe unormalt å være fyllaskjuk i to dager. en skikkelig fest kan jeg skjenne fyllasjuken til tirsdag (3 dager). Og dette er jeg ikke alene om, har jeg frostådt. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 drakk nå på lørdag.. trett i går å vond i kroppen i dag.. helt normalt.. :-) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Dessuten kan nedsatt matlyst på søndagen og lite inntak av næring gjøre kroppen slappere følgende dager. Du er egentlig ikke da fyllesyk på mandagen, men kroppen din er i ulage. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jepp! :-) dagen derpå så er det pizza og chips som ksempel kan jeg ta dagenderpå som var i går. da var det pizza til frokost, sjokoladekake et par liter vann å litt chips. å på kvellen 1 potet og noe kjøtt. det var det jeg spiste fra hav 10 på morningen til 10 på kvellen.. Lenke til kommentar
skraml Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Av og til er jeg dårlig i to dager etter ekstremt store alkoholinntak. Føler meg ikke syk på samme måten som dagen rett etter fylla, men er veldig slapp, trøtt og tiltaksløs. Nå vil jeg ikke definere to vinflasker og noen pils som ekstremt, men folk reagerer forskjellig. Kjenner flere som har det slik. Tror ikke det er unormalt i det hele tatt. Bare prøv å drikk litt mindre neste gang. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 glemte å si en ting.. etter du har drukket jobber kroppen i 3 dgn for å få "giften" ut av kroppen igjenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå