DelCasa Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 vis compoene skal starte torsdag så må den hvertfall starte seinere enn kl 16:00 folk som jobber eller som bor et stykke unna og går på skole som skal ha fri bare på fredagen har jo ikke sjangs til å rekke kl 16:00... er jo som at dere ber om få påmeldte lag og at folk som jobber ikke skal ha sjangs til å rekke det... plis tenk dere om en gang til når det gjelder dette 9537656[/snapback] Det er klart vi vurderer starttiden for compoene løpene mens vi ser hvordan påmeldingene kommer inn. Jeg har god tro på - igjen, uten at jeg skal forplikte det - at vi vil starte med de fleste compoene natt til fredag. Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 får man har mail når man her registrert seg på en compo? jeg tror jeg registrerte meg til WiC 1v1, men er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
baosen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Så dumt Kompisen min kommer ikke før fredag, så han og jeg får ikke blitt med sammen i WiC-compoen Lenke til kommentar
bourne0132 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 2 fra min klan kommer ikke før på fredagskveld!! pga skole. Det er jo litt surt, ettersom vi ikke har mulighet til å ta fri fra skole. Fravær i vg1 er litt mer stress en i f.eks ungSkole. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 2 fra min klan kommer ikke før på fredagskveld!! pga skole.Det er jo litt surt, ettersom vi ikke har mulighet til å ta fri fra skole. Fravær i vg1 er litt mer stress en i f.eks ungSkole. 9580094[/snapback] Jeg har gått grunnkurs to år på rad nå, og tro meg, et par dager fravær der har veldig lite å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg