Nilsen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Påmelding til compo er mulig, og starttidspunktet er klart. Les mer Lenke til kommentar
Remyx99 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ooo... litt info. hvor bra. takker Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvem er påmeldt? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det kan være vi får publisert en liste over påmeldte klaner osv når det nærmer seg. Lenke til kommentar
shiftey Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er det ikke mulig å få utsatt dette til 18-20 tordag? Jeg sliter med å komme meg dit til 16.00 Lenke til kommentar
Durac Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 litt tidlig å starte på torsdagen? Passet bedre på fredagen trur nå jeg Lenke til kommentar
MultiGamer_Zeek Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Virka litt tidlig med 16 ja :/ fett om dere kunne utsatt det noen timer så folk hadde rukket å bli ferdig på jobb Lenke til kommentar
m1kkis Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jævlig tragisk faktisk. Jeg fikk vite at det var 99% sikkert at compoen startet fredags morgen, så jeg og en kompis fra tromsø bestillte flybilletter så vi var der torsdag 21:00 så vi fikk rigga opp og gjort oss klar til morgendagen så, i dag, leste jeg at compoen startet 16:00. Flyet tar av fra tromsø 17:00 og vi lander på gardermoen 19:00 - det er ganske så flaut og dra på lanet og egentlig ikke ha noe der og gjøre.. Så dette var et ganske så teit tidspunkt og starte en compo på. Mange ønsker og bruke første dagen til forberedelse o.l. mAEkis. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Nå skal jeg ikke si noe sikkert, men hvis compoene starter på dette tidspuktet, tviler jeg meget sterkt på at alle lag skal til dyst til samme tidspungt. Send mail til game-admin og hør om dere kan starte senere. Lenke til kommentar
DelCasa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vi har satt dette tidspunktet utelukkende fordi vi ikke har gode nok prognoser på hvor mange lag eller deltagere som melder seg på. Hensikten er jo klart å tilpasse kampene etter beste evne, men vi må også ha rom for å benytte tid på torsdagen. Kamplanen vil komme opp mot slutten av helgen før The eXperience - dermed vil det også styrke muligheten til å sørge for at lag kan delta. Nå er ikke kl 16 spesielt for en tittel, men for de der det måtte komme så stor respons at man er avhengig av å benytte tiden mest mulig effektivt. Til slutt, vi vil klart gjøre det vi kan - uten å forplikte oss til det - for at lag skal få anlendning til å delta på The eXperience 2007. Velkommen til kamp! Lenke til kommentar
Durac Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 sååå, det er mulig at css compoen starter fredag? Lenke til kommentar
DelCasa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er mulig, ja. Men det skal jeg ikke forplikte før påmeldingsfristen er en god del nærmere enn nå. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Savner veldig regler til bf2142 compoen, spesielt antall spillere per lag og om det er planer om å fjerne 8 lags limiten. (Som nok kommer til å jobbe mot sin meningen ved med at folk ikke tør å dra grunnet at de ikke tror de blir nok lag) Endret 18. september 2007 av ~Alex~ Lenke til kommentar
DelCasa Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Reglene er på vei og BF2142 blir spilt 5vs5 på infanteri-vennelig kart. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg fikk ingen bekreftelse på at jeg meldte på laget mitt, men da er det vel ikke meningen at det skal komme noe? Lenke til kommentar
DelCasa Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 I utgangspunktet ikke, men alle lag får bekreftelsesmail rett før påmeldingsfristen er ute. Påmeldingsfristen er Lørdag 29. September 2007 kl 16:00. Lenke til kommentar
UlfFurious Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 vis compoene skal starte torsdag så må den hvertfall starte seinere enn kl 16:00 folk som jobber eller som bor et stykke unna og går på skole som skal ha fri bare på fredagen har jo ikke sjangs til å rekke kl 16:00... er jo som at dere ber om få påmeldte lag og at folk som jobber ikke skal ha sjangs til å rekke det... plis tenk dere om en gang til når det gjelder dette Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) vis compoene skal starte torsdag så må den hvertfall starte seinere enn kl 16:00 folk som jobber eller som bor et stykke unna og går på skole som skal ha fri bare på fredagen har jo ikke sjangs til å rekke kl 16:00... er jo som at dere ber om få påmeldte lag og at folk som jobber ikke skal ha sjangs til å rekke det... plis tenk dere om en gang til når det gjelder dette 9537656[/snapback] LANet er flyttet frem en dag, i forhold til det LAN i denne størrelsen vanligvis er. (ikke en ofisiell uttalelse på noen måte, bare noe jeg kom på i farta) Endret 20. september 2007 av Natrium Lenke til kommentar
UlfFurious Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) vis compoene skal starte torsdag så må den hvertfall starte seinere enn kl 16:00 folk som jobber eller som bor et stykke unna og går på skole som skal ha fri bare på fredagen har jo ikke sjangs til å rekke kl 16:00... er jo som at dere ber om få påmeldte lag og at folk som jobber ikke skal ha sjangs til å rekke det... plis tenk dere om en gang til når det gjelder dette 9537656[/snapback] LANet er flyttet frem en dag, i forhold til det LAN i denne størrelsen vanligvis er. (ikke en ofisiell uttalelse på noen måte, bare noe jeg kom på i farta) 9537901[/snapback] ok, men HVORFOR? og hvorfor ikke statre seinere enn 16:00 er jo så mange som ikke rekker det. nå syns jeg dette begtnner å bli litt userriøst og latterlig. dere lager jo problermer for folk som ikke er nødvendig mener jeg... Endret 20. september 2007 av thecarman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg