Avean Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg er ikke en av de som er vant til å benytte meg av garantier på produkter, dette er faktisk første produktet jeg måtte levere inn på 14-15 år med datamaskin Men siden dette dreide seg som ett lydkort til 3000kr måtte jeg prøve meg hos Creative. Kjøpte kortet i 2005 og nå i forrige uke slet jeg med å få det til å fungere og kunne konstatere at kortet var defekt. (X-Fi Elite Pro) Torsdag 13 September kontaktet jeg Creative på email hvor etter 2 timer jeg fikk personlig svar fra en tekniker som var enig med meg at det var defekt. Jeg sendte da kortet samme dagen og allerede idag 17 September er kortet testet og ett nytt på vei :o Altså mest sannsynlig testet de kortet allerede dagen etterpå på fredagen. Så de har altså brukt knapt en virkedag på dette her, jeg forventet meg flere måneder siden Creative er såpass stor. Synes de fortjener all skryt i verden for dette er helt ellevill bra kundeservice. Endret 17. september 2007 av Avean Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Creative er strålende på kundeservice. Hadde alle vært som dem hadde vi ikke hatt mange problemer med sure kunder i butikkene pga lang reparasjonstid... Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Bra at de er raske på returer. Mindre bra at de ikke klarer å skrive gode drivere til vista innen rimelig tid. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Creative er UTROLIG raske på garanti og reklamasjon. Et perfekt eksempel på at ting går mye raskere om man håndterer denne typen ting selv, i stedet for å gå via butikken der man kjøpte produktet. Har selv fått byttet ting superraskt hos Creative, både headset, mp3-spillere og lydkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå