Tele-Harry Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Noen som vet om P800 har EMS? Hva er max lagringskapasitet på denne mobilen? Mener å ha lest at du kan ta opp små video-klipp, har jeg rett? Kan du se filmer/opptak på hele skjermen? Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Noen som vet om P800 har EMS? Hva er max lagringskapasitet på denne mobilen? Mener å ha lest at du kan ta opp små video-klipp, har jeg rett? Kan du se filmer/opptak på hele skjermen? Takker på forhånd for alle svar. Ja, den har EMS Du har 12Mb i telefonen, + eksternt MemoryStick Duo kort (16Mb følger med) Du kan ta opp videooklipp med 3.part programvare etter hva jeg har lest Du kan se opptak i fullskjerm med 3.parts programvare, med den innebygde kan du ikke det! Lenke til kommentar
xeos Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Raptor"]Ja, den har EMS Du har 12Mb i telefonen, + eksternt MemoryStick Duo kort (16Mb følger med) Du kan ta opp videooklipp med 3.part programvare etter hva jeg har lest Du kan se opptak i fullskjerm med 3.parts programvare, med den innebygde kan du ikke det! Approps det... Noen som vet hvor man kan finne større MemoryStick Duo kort til den? Finner ikke noen buttiker her i landet som har de, ennda jeg vet at det hverfal skal være opptil 256MB å få kjøpt..! Vil har mer musikk en de 4-5 MP3'ene jeg klarer å presse inn på 16MB kortet! Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 16 er med, og så finnes en med 64mb på sonys amerikanske websjappe.. Og så finnes det en magicgate duo på 128, som du kan få til å fungere på p800.. mener jeg. Så får vi bare håpe Sony finner ut at de vil fortsette å lage DUO'er.. Og da kanskje litt større også. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 64 MB ser ut til å være den største. Men klarer du få finne et butikk som selger den så er du flink. Jeg har leita nå lenge..og for et produkt som skal være så himla bra...så er det overraskende vanskelig å finne. Denne URLen forteller om P800 og den 64 MB varianten. Artikkelen sier ikke direkte at P800 støtter 64 MB..men hinter sterkt til det. Noe jeg synes det lukter muffins av. Pluss ordlegging som "The huge memory extends..."...øh..64 MB..huge????..nå vel. Det som passer er "the huge price tag on this rather modest memory size..." http://www.sony-europe.com/presscenter/Pre...x?articleid=837 AKIRA Lenke til kommentar
xeos Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hm, ser ut som om man må vente en stund på litt større minnekort da! Litt kjedelig at sony ikke har dette tilgjengelig samtidig som telefonen. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Planlegger kjøp av P800 til sommeren. Jeg skal ned til Filippinene i sommerferien, og der vet jeg (var der ifjor) at prisene på kortbasert lagringsmedia er LANGT lavere enn i det kalde Norge. Tilgjengeligheten er nok større der nede også, da det er fabrikker der nede som produserer slik lagringsmedia, og ikke minst at Filippinene ligger såpass nærme Japan (og dermed Sony)... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Planlegger kjøp av P800 til sommeren. Jeg skal ned til Filippinene i sommerferien, og der vet jeg (var der ifjor) at prisene på kortbasert lagringsmedia er LANGT lavere enn i det kalde Norge. Tilgjengeligheten er nok større der nede også, da det er fabrikker der nede som produserer slik lagringsmedia, og ikke minst at Filippinene ligger såpass nærme Japan (og dermed Sony)... Takk, dagen min hadde ikke vært den samme om jeg ikke hadde fått vite om dine personlie ferie og shopping planer. Dette har gjort min dag rikere og mer utfyllende. Hva skulle jeg gjort uten en vilt fremeds detaljerte ferie og shopping plan. Siden du har kommet så godt igang...hvor skal du reise idag, og hva skal du handle der? Er det noe billig biffer der...jeg kunne tenke meg en billig biff!! AKIRA Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Du høres nesten litt sjalu ut, Akira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå