Dudelidude Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Faren min var i Amerika og kjøpte Creative Zune. En mp3 spiller som tydeligvis ikke fungerer på norsk Windows XP, hvordan kan jeg bytte fra Norsk til Engelsk Windows ? Må jeg reformatere eller er det mulig å laste ned en Engelsk verson? Tusen takk for alle svar og komentarer. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 da må du nok kjøpe en engelske versjon med lisens. man kan ikke skifte språk i windows xp. lykke til Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Høres ganske rart ut at en MP3 spiller skal bry seg om hvilket språk Windows er på. Er du sikker på dette? Hva er problemet? Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 ehh, vet ikke problemet, men Creative Zune funger ikke på Norsk windows XP, mp3 spillern selges bare i amerika og fungere av enn eller annen grun ikke på norsk versjon av windows. Leste det et eller annet sted på nette, husker ikke helt hvor... CD-en funger ikke på norsk windows, sånn at jeg ikke får installert driver til spillern. Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er ikke Microsoft Zune du tenker på? Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 ehh.... Maybe? ooops, jaja, microsoft zune, stemmer. Uansett, det fungerer ikke:S Microsoft Zune er det nok ja.. orka ikke skjekke før jeg la fram posten, men men.. Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Nvm ppl. Problemet er løst, faren min snakka med en kar som jobber for microsoft. aner ikke hvordan han løste det men Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå