Lukilock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Nå er det på tide med ny mobil da D600`n min byner å svikte meg Skal ikke bruke så veldig mye penger på det, siden de blir lett ødlagte av jord,sand,skruer, og masse anna dritt som jeg har i lomma. Krav: Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Ja. -Email klient: Ikke så farlig. Form: -Format: Samma -Vekt: Ikke så tung -Sprut/støtsikker: Samma Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Rundt 2`` -Touchscreen: Nei. Pris: Maks 2000kr uten abb. Diverse: -Merke: Nokia,Samsung, SE eller Siemens -Kamera: Ja. -Videokamera: Lurt å ha -Symbian: Samma -Infrarød port: Ikke så farlig -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: Passe -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Triband: Ja. -UMTS/3G: Samma, men kjekt å ha -Wlan: Nei. -GPS: Nei. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Samma -Radio: Kjekt å ha -Bruksområder: Masse SMS, ringe. Noen anbefalinger? Ikke over 2000kr. Sempron Endret 17. september 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg kan anbefale Nokia 6300 ( http://nokia.no/phones/6300/ ) . Men om du vil ha mange flere valg, så kan du jo prøve Prisguiden: https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=19 Endret 17. september 2007 av noelleon Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hva med K530i? Den har 3G, radio, mulighet for minnekort og god batterilevetid. Amobil gav den terningkast fem (anbefalt). Lenke her. Alternativ: Nokia 6300. Se test og priser. Endret 17. september 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
angel-girl Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva med, Nokia N73.. hørt mye bra om den.. men veit ikke så mye om den Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Den K530i, hvordan er den iforhold til W610i ? Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 K530 kontra W610: Fordeler: 3G Ulemper: ingen EDGE, ikke Walkman 2.0 spiller. Utover det har jeg ingen spesifikke erfaringer med de to mobilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå