Green_Monster Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Ang minne/ram så trenger jeg vel litt mer en 2GB. Burde jeg kjøpe en pakke til -like som de jeg har i handlekurven eller gå for noen andre 800? Edit: siden Vista 64bit sakl brukes. (eks 2x2GB på de dual slottene og 2x1 i de andre) Endret 19. september 2007 av Cri Lenke til kommentar
sof Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dette kan jeg mindre om, jeg ser det foretrekkes 2*2Gb fremfor 4*1Gb (som jeg har). Jeg antar dette kanskje er mer for entusiastene, jeg var bare ute etter å klokke det så langt at jeg har en stabil 24/7 klokk, ikke max'e ut alt med resultat ustabilitet. Tror uansett du skal unngå å bruke forskjellig størrelse på de parvise brikkene, kjøp 2*2Gb eller 4*1 Gb dersom du skal ha 4 Gb. 8 Gb vil antakelig være perler for svin, med mindre du skal kjøre virtuelle maskiner e.l. som klarer å utnytte det. Home Ultimat e støtter vel forresten bare opptill 4Gb uansett... Skulle jeg kjøpt nå, hadde jeg trolig gått for 2*2 Gb (fikk riggen for ca. 1,5 mnd. siden) Ang. klokking, jeg er ikke ekspert, men har fått god hjelp her og lest litt andre steder, så 3,2 skal vi nok greit få deg opp på, i alle fall hvis du velger noe annet en stock kjøler. Jeg har Noctua, men ser at andre anbefaler eneller annen Thermaltake Extreme 120 (eller hva den heter...). sof Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hmmm.... ble litt usikker igjen.. ville det være smart å gå for ett X38 kort kanskje? Feks dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339839 eller holde meg til noe utprøvd som Asus P5K. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå