The Ghost Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Samme panel i dell og lg sin skjerm, altså p-mva. 9661107[/snapback] Nup LG sin har TN da vi snakker om L246WH ikke L246WP .... Har ikke fått skejrmen min ennå av stretto så aldri kjøp fra dem !! Endret 8. oktober 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Samme panel i dell og lg sin skjerm, altså p-mva. 9661107[/snapback] Nup LG sin har TN da vi snakker om L226WH ikke L246WP .... Har ikke fått skejrmen min ennå av stretto så aldri kjøp fra dem !! 9662953[/snapback] Snakket om den første Lg skjermen da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 hadde en liten leif og jeg mente selfølgelig 246WH Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Fikk min L246WH på fredag, emn har ikek vært hjemme i helgen men den har dynamisk kontrast på 5000:1 og 2ms !! Den har også PIP funskjon og skalerer DVD ganske bra så veldig fint ut fra 1m, men på 20cm så det litt kornete ut ..... eneste som så dårlig ut av når de var påmustafar systemet under Star Wars episode 3 (Lava planeten) Kjøre fra en dårlgi 300,- DVD spiller fra Rimi over komponent of "veggene" på sidene er tynne og knappene er skjult under ganske fin og deilig skjerm, men har ikke fått testen en ordenlig ennå .......... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sitter og er litt forvirret enda: har skjermen TN panel, Ghost?? Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 2ms responstid... hva tror du? hehe Ja det er TN panel Vinci Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hehe. Ja, leste litt rundt flere steder. Her er en anbefaling: WH vs. WP. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Er 'TN, men den har utrolig god innsynsvinkel Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kikker litt på 24" -og ser på flere skjermer, slik som Nec, Samsung. Pga. pris og ønske om best mulig skjerm og gjerne USB-hub så er LG en skikkelig hot-runner-up. -hva synes du om skjermen din da, Ghost? -du bruker 8800GTX (og ikke den gamle 7900GTO'en lengre vel ) -fortell litt om ghosting, pivot og slikt. Min skal også brukes til vanlig, kjedelig kontorbruk... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Har ikke funnet noe PIVOT ennå så det er det nok ikke ...... Ellers synes jeg sort nivå er helt fint, ikke noe å klage på har ikke merket noe ghosting, emn har ikke sett etter det og heller ikke tatt neo spesifikke tester for det. Satt på 8800GTX, emn nå sitter jeg på 2900pro i CF Jepp er 2stk USB porter på høyre side av skjermen Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Så du har blitt ATI mann? -mente det skulle være mulighet til å vri skjermen slik du kan med Samsung 245B (må fjerne en skrue først, men det funker). Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Vel den har ike jeg oppdaget, men det er godt mulig, emn jeg kan ikke skjekke det nå. Er verken AMD eller Intel fanboy kjøper det som lover best etter hva lommeboka mi sier. er nVidia fan, men kommer ATI med noe fristene kjøper jeg gjerne det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå