Gå til innhold

BenQ G2400W eller HP w2408 ?

The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min L246WH på fredag, emn har ikek vært hjemme i helgen men den har dynamisk kontrast på 5000:1 og 2ms !!

Den har også PIP funskjon og skalerer DVD ganske bra så veldig fint ut fra 1m, men på 20cm så det litt kornete ut .....

eneste som så dårlig ut av når de var påmustafar systemet under Star Wars episode 3 (Lava planeten)

Kjøre fra en dårlgi 300,- DVD spiller fra Rimi over komponent of "veggene" på sidene er tynne og knappene er skjult under ganske fin og deilig skjerm, men har ikke fått testen en ordenlig ennå ..........

Lenke til kommentar

Kikker litt på 24" -og ser på flere skjermer, slik som Nec, Samsung. Pga. pris og ønske om best mulig skjerm og gjerne USB-hub så er LG en skikkelig hot-runner-up. :whistle:

-hva synes du om skjermen din da, Ghost? -du bruker 8800GTX (og ikke den gamle 7900GTO'en lengre vel :ninja: ) -fortell litt om ghosting, pivot og slikt. Min skal også brukes til vanlig, kjedelig kontorbruk...

Lenke til kommentar

Har ikke funnet noe PIVOT ennå så det er det nok ikke ......

Ellers synes jeg sort nivå er helt fint, ikke noe å klage på har ikke merket noe ghosting, emn har ikke sett etter det og heller ikke tatt neo spesifikke tester for det.

Satt på 8800GTX, emn nå sitter jeg på 2900pro i CF

Jepp er 2stk USB porter på høyre side av skjermen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...