The Ghost Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ser Netshop har en Benq G2400W og den har jeg mulighet å få hentet så den blir jo ganske så billig, men så er den jo ganske så gammel så den har jo ikke de beste spec. men så har jeg også sett på HP W2408 som jeg liker begrunna spec. og Pivot, men som jeg må betale mer for og dyrt frakt så hva gjør jeg ? HDMI har ingenting å si for meg og jeg skal ha den en stund så den må være god uten lekkende baklys .... Takker for svar ..... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 lurer fotsatt på det samme Lenke til kommentar
-Mav- Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Me too. Men har ikke HP-W2408 HDMI støtte? Er det viktig i et slikt skjermvalg? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Fant noe interessant her: Link På svensk dog. Det har spesielt stor betydning for spill. Det gjelder ikke bare en skjerm, men teknologien som benyttes i en del skjermer. Kjekt å vite når man velger skjerm. Direkte linker: Input lag. Input lag diskusjon. Endret 18. september 2007 av Loke_h Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Men åssen blir det på 250 mot 400 i lys styrke på en så stor skjerm ? Burdte vel minst hatt 500 begge to Edit: det er egenlig det eneste som holder meg i tvil så om none sier at det ikke har så mye å si så Endret 18. september 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
afoelges Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har nettop fått HP w2408 i hus, og basert på det jeg har så langt hadde jeg gått for denne. Panelet som sitter i denne er helt klart det beste TN-panelet jeg har sett, og med mindre den blanke overflaten er et problem er dette en herlig skjerm å jobbe med. Rask, bra svartnivå, lite gjennomlys (svakt langs kantene ved svart skjerm i mørkt rom) og ikke minst 8-bits farge med bra justeringsmuligheter. Pivot er jeg forresten litt mer usikker på nytten av på en 24-tommer - den blir sinnsykt høy på høykant. Lysstyrken er forresten målt for et standardisert skjermareal (1 kvadratmeter), så størrelse på skjerm har ingenting med krav til lysstyrke å gjøre. Og HP'en er definitivt mer enn lys nok - 500 cd/m er kun interessant hvis du skal bruke den utendørs! Frakten er da ikke så dyr forresten? 125,- på døra fra Amentio, dvs. 4133,- totalt. Lenke til kommentar
-Mav- Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 afoelges, er skjermen skjev slik noen har kommentert? Siden den skal kunne vris og vendes på.. Lenke til kommentar
afoelges Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 afoelges, er skjermen skjev slik noen har kommentert? Siden den skal kunne vris og vendes på.. 9527543[/snapback] Nei, den er ikke skjev når den vippes helt tilbake i horisontal stilling. Den yter litt motstand akkurat før den er helt tilbake, men den blir ben. Var litt bekymret for dette selv, men det ser ut som det er et kvalitetskontroll-problem og ikke et generelt problem. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Men nå har jeg fått lønn og bestiller imorgen eller fredag så om noen vet noe mer om hvilke av dem jeg burdte velge spytt ut. BenQ er lettere en HP sin .... trenger noen konkrete svar Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Men nå har jeg fått lønn og bestiller imorgen eller fredag så om noen vet noe mer om hvilke av dem jeg burdte velge spytt ut. BenQ er lettere en HP sin .... trenger noen konkrete svar 9530791[/snapback] Har du bestilt skjerm? I såfall, hvilken ble det og hvorfor? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde sjekket ut trusted-reviews.com først. Her har de testet en litt dyrere modell fra BenQ Og som jeg alltid har sagt: Man får det man betaler for. Mvh fornøyd Samsung 244T bruker Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Har ikke bestilt ennå gjør det imorgen og det blir nok en HP skal bare se hva som kommer på ukens tilbud rundt omkring først .... Om det er TN panel eller ikke bryr meg ikke så mye da jeg ser fra fremsiden så om det er 160 eller 178 grader synsvinkel er det samme Er jeg som skal se Edit: Strupen, den fristet veldig tross den dyre pris lappen på 6000,- men så er den jo også 1år gammel ...... Endret 23. september 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 ble nok en LG L246WH-BN, nå gjenstår det bare å finne en 'TV tuner for digital og analog kabeltv og vanlig antenne til en billig pris, men det for bli senere i høst, men kom gjerne med forslag ..... Lenke til kommentar
bluecas Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, noen er heldige. Jeg bor i Nord-Norge, og vi er som vanlig nedprioritert. Så må nok vente et år før den herligheten kommer hit. Jeg gikk forresten for en HP w2408 istedenfor Samsung 245b ettersom HP sin har USB hub. Det er et must med bærbar.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 vel det er jo mulig å få det fra internett .... selv kjøper jeg over nettet ..... Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 @The Ghost: Gidder du å fortelle litt om hva du synes om skjermen når du har fått den i hus? Jeg sliter så vanvittig me få bestemme meg for hvilken 24" jeg skal velge. Hvilken panel er det i L246WH-BN skjermen forresten? Fint om du kunne fortalt litt om hva du synes om skjermen til spill og film. Eventuellt om noen andre har denne skjermen og har noen tilbakemelding de kan komme med? All info blir satt stor pris på Vinci Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg også sliter med mitt valg . Blir litt varm i hjernecella når jeg ser alle DELL 24" på ebay til 500-700 DOLLAR . Her koster dei det dobbelte , kommer vel et lite salg vel før 2020. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Blir mulig å se den på TheExperience om du vil om den kommer innen den tid man vet jo aldri med butikker som amentio, stretto etc. ..... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det sitter et P-MVA panel i lg skjermen om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 nja er ikke så sikker da det er L246wH ikke L246wP for den har det, men så er synsvinkelen på 170grader så kanskje har iværtfall ikke funnet ut av det .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå