brucelee.will Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hei, jeg trenger hjelp med å kjøpe en god mp3 spiller, og lurte på om noen kunne anbefale meg noe. jeg har 3500kr å bruke. dette her må den ha lagringskapasitet på 10+++ gb fargeskjerm over 15 timer med musikkavspilling jeg kunne også tenke meg den nye ipod tuch, er det noen som har den? lurte på om den er bra Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Vis du går ned til 8 gb kan du jo få en av de nye iPod nanoene da. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ipod touch, helt klart. Ikke la deg skremme av babysykdommene, slik er det alltid når noe blir hastelansert. Alt ordner seg nok med FW-oppdateringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) har bestiklt en iPod Touch 16gb nå 3300kr.. gleder meg Endret 17. september 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ipod touch, helt klart. Ikke la deg skremme av babysykdommene, slik er det alltid når noe blir hastelansert. Alt ordner seg nok med FW-oppdateringer. 9516809[/snapback] jeg mener akkuarat det samme, fatter ikke hvorfor folk er så negative mot den Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ipod touch, helt klart. Ikke la deg skremme av babysykdommene, slik er det alltid når noe blir hastelansert. Alt ordner seg nok med FW-oppdateringer. 9516809[/snapback] Hæ? Kan dem fikse disse skjermfeilene med Firmware oppdateringer? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ipod touch, helt klart. Ikke la deg skremme av babysykdommene, slik er det alltid når noe blir hastelansert. Alt ordner seg nok med FW-oppdateringer. 9516809[/snapback] Hæ? Kan dem fikse disse skjermfeilene med Firmware oppdateringer? 9521028[/snapback] Ikke se på meg. Men, skjermfeil er vel reklamasjons-sak, så det burde vel ikke være noe problem? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Cowon iAudio D2. Den eier iPod på lydkvalitet. Den har utvidbart minne. 52 timer musikk. Har veldig god skjerm. 10 timer med video. Støtter ogg, FLAC og WMA noe som iPod ikke gjør. Du slipper iTunes, og den støtter Windows, Mac og Linux. Den har høyere effekt til Headsetet. Dvs. Høyere lyd. Link Test Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skjermen på Touchen er visst alt annet enn god og på de forumene jeg har vært borti til nå har det ikke vært mye pent å si om Apples behandling av problemet. Folk har levert inn en Touch med dårlig skjerm og fått tilbake en Touch med dårlig skjerm. Var også en bruker som hadde en tidlig iphone som nå hadde kjøpt en til av usikker grunn, men den nye hadde visst samme problemet som Touchen. Ouch.. Apple har visst fått tak i andre typer skjermer. Får min 160GB iPod Classic i løpet av de to neste dagene, håper den blir en innertier. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Cowon iAudio D2. Den eier iPod på lydkvalitet. Den har utvidbart minne. 52 timer musikk. Har veldig god skjerm. 10 timer med video. Støtter ogg, FLAC og WMA noe som iPod ikke gjør. Du slipper iTunes, og den støtter Windows, Mac og Linux. Den har høyere effekt til Headsetet. Dvs. Høyere lyd. Link Test 9522041[/snapback] Støtter deg på dette. Etter det jeg har hørt skal iPod Touch være en katastrofe hva lydkvalitet angår. Endret 23. september 2007 av dir3 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hei, jeg trenger hjelp med å kjøpe en god mp3 spiller, og lurte på om noen kunne anbefale meg noe. jeg har 3500kr å bruke. dette her må den ha lagringskapasitet på 10+++ gb fargeskjerm over 15 timer med musikkavspilling jeg kunne også tenke meg den nye ipod tuch, er det noen som har den? lurte på om den er bra 9514655[/snapback] Hva med denne? Jeg anbefaler att du leter litt inne på dennesiden. De kan mye om Mp3/pmp spillere Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har ikke creativ en eller annen zen spiller med 16 gb flashminne? Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Man kan få opptil 32gb (og mer) viss du kjøper den Creative Zen som ble nevnt. Den har jo støtte for SDHC og Toshiba (tror jeg) skal lansere en minnebrikke på 16gb i slutten av året. Blir jo litt dyrt da, men du får hele musikksamlingen og en del filmer da . Selger jo 8gb SDHC kort til ca 800kr på diverse butikker. Jeg skal i alle fall ha den når min nåværende Zen Vision M tar kvelden . Ja, Creative Zen'en er på 4gb, 8gb og 16gb (alle har støtte for SDHC) Endret 23. september 2007 av Jochi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå