1915 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Trenger et GRATIS engelsk - norsk /norsk engelsk ordbok som er mulig å laste ned og bruke. pga på skolen er det ikke bestanding vi har nett og da trenger jeg ordboken. vg1. noen som vet om et bra som er gratis jeg kan laste ned ? kom gjerne med download link. takker for svar Endret 20. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 http://www.freelang.net/dictionary/norwegian.html Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 har prøvd den. den funker ikke Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Da er det kun Clue som jeg vet funker. Men den er dessverre ikke gratis bortsett fra 30 dagers trialperiode. Endret 18. september 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 har prøvd den. den funker ikke 9517980[/snapback] funker fint her !! må laste ned begge deler ( ordbok og ordliste, nederst på siden) 2. Download the program for XP and Vista* (Win 98 click here - *Vista read this) - 298 kb - 3. Download the word list - 222 kb - Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 har du ikke noe spesielt behov for å ha det på PC-en, så kan du bruke www.tritrans.net (denne inkluderer spansk ordbok også) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 så er det sånn at jeg ikke bestandig har nett da.. Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tre alternativer du kan kjøpe som jeg vet om. Engelsk ordbok Clue som allerede nevnt Og så har du Kunnskapsforlagets storengelsk-norsk/norsk-engelsk ordbok i to utgaver: Wordfinder og ifinger Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Trenger et GRATIS engelsk - norsk /norsk engelsk ordbok som er mulig å laste ned og bruke. pga på skolen er det ikke bestanding vi har nett og da trenger jeg ordboken. vg1. noen som vet om et bra som er gratis jeg kan laste ned ? kom gjerne med download link. takker for svar 9514562[/snapback] Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 så er det sånn at jeg ikke bestandig har nett da.. 9528614[/snapback] Som f.eks. under prøver? - Amund Lenke til kommentar
sindre101 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 clue søk " clue" på google det er en gratis ordbok som har mange ord du ikke vill finne i ordbøker Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 For guds skuld, tenk deg om to gangar før du installerer Freelang Dictionary! Den snur opp ned på heile systemet! Med Virtualbox og mogelegheita til å ta ein "kopi" av WinXP før installasjonen av Freelang for so med eit par klikk gå tilbake til WinXP før installasjon so lasta eg ned og målte nøyaktig kva Freelang gjorde av registerendringar. Dette gjorde eg med ZSoft Uninstaller. Den samanliknar registeret før og etter installasjon. Resultatet blei ei liste med 39550 endringer i registeret! 19980 nye filer OG nye registernøklar, samt 19562 sletta registernøklar. Over 95% av dette gjaldt endringer for Comodo Firewall, min brannmur. Men også ein masse endringar for Explorer, Opera, + + Kva type program er det som går laust på brannmur-instillingane og og foretek tusener av endringar? Å installere ei ordbok à la WordWeb o a. er det vanleg med ei håndfull nye registerverdier. Ser at Softpedia kaller det "100% Clean" men for meg er saken heilt grei; eit installasjonsprogram som foretar tusenvis av endringar i registeret er "100% Shit" - spør du meg. Lenke til kommentar
Slushy Snøball Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har en sånn Clue eg fant på nettet. Den går kanon, Norsk, tysk, eng osv. hvis noen ønsker, kan eg laste den opp og gi en link. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har en sånn Clue eg fant på nettet. Den går kanon, Norsk, tysk, eng osv. hvis noen ønsker, kan eg laste den opp og gi en link. Da er det snakk om piratutgave, evt 30 dagers demo. Clue er kommersiell. Se på www.clue.no for priser. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tråden stenges (midlertidig). Oppgradering av forum like rundt hjørnet, modererer dette senere. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Retningslinjene punkt 1: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. CLUE er et kommersielt program som krever lisens. Man kan med andre ord ikke benytte seg av en versjon man "finner" på nettet og det skal heller ikke linkes til noen slike her på forumet. Tror forresten trådstarter har fått svar på spørsmålet etter to og et halvt år Tråden åpnes igjen. Tilbakemeldinger på moderering tas som vanlig på PM og ikke i tråden. Endret 19. februar 2010 av hernil Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 http://www.tritrans.net/indexno.html Fungerer bra synes jeg. Lenke til kommentar
lusyl Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei alle http://ordbok-norsk.com kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå