Gå til innhold

ordbok engelsk norsk..

1915

Anbefalte innlegg

Trenger et GRATIS engelsk - norsk /norsk engelsk ordbok som er mulig å laste ned og bruke. pga på skolen er det ikke bestanding vi har nett og da trenger jeg ordboken.

vg1.

noen som vet om et bra som er gratis jeg kan laste ned ?

kom gjerne med download link.

takker for svar

Endret av 1915
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har prøvd den. den funker ikke

9517980[/snapback]

:hmm: funker fint her !!

må laste ned begge deler ( ordbok og ordliste, nederst på siden)

2. Download the program for XP and Vista*

(Win 98 click here - *Vista read this)

- 298 kb -

3. Download the word list

- 222 kb -

Lenke til kommentar
Trenger et GRATIS engelsk - norsk /norsk engelsk ordbok som er mulig å laste ned og bruke. pga på skolen er det ikke bestanding vi har nett og da trenger jeg ordboken.

vg1.

noen som vet om et bra som er gratis jeg kan laste ned ?

kom gjerne med download link.

takker for svar

9514562[/snapback]

:)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

For guds skuld, tenk deg om to gangar før du installerer Freelang Dictionary! Den snur opp ned på heile systemet!

Med Virtualbox og mogelegheita til å ta ein "kopi" av WinXP før installasjonen av Freelang for so med eit par klikk gå tilbake til WinXP før installasjon so lasta eg ned og målte nøyaktig kva Freelang gjorde av registerendringar. Dette gjorde eg med ZSoft Uninstaller. Den samanliknar registeret før og etter installasjon. Resultatet blei ei liste med 39550 endringer i registeret! 19980 nye filer OG nye registernøklar, samt 19562 sletta registernøklar. Over 95% av dette gjaldt endringer for Comodo Firewall, min brannmur. Men også ein masse endringar for Explorer, Opera, + + Kva type program er det som går laust på brannmur-instillingane og og foretek tusener av endringar?

Å installere ei ordbok à la WordWeb o a. er det vanleg med ei håndfull nye registerverdier. Ser at Softpedia kaller det "100% Clean" men for meg er saken heilt grei; eit installasjonsprogram som foretar tusenvis av endringar i registeret er "100% Shit" - spør du meg.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Retningslinjene punkt 1:

Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.

CLUE er et kommersielt program som krever lisens. Man kan med andre ord ikke benytte seg av en versjon man "finner" på nettet og det skal heller ikke linkes til noen slike her på forumet.

Tror forresten trådstarter har fått svar på spørsmålet etter to og et halvt år :)

Tråden åpnes igjen.

Tilbakemeldinger på moderering tas som vanlig på PM og ikke i tråden.

Endret av hernil
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...