Gå til innhold

Hvilken håndkontroll synest du er best?

Bozzeye

Hvilken håndkontroll synest du er best?  

277 stemmer

1. 1. Hvilken håndkontroll synest du er best?

• Wii
      39
    • Nintendo Classic controller
      3
    • GameCube
      13
    • Xbox 360
      133
    • Xbox
      11
    • PlayStation 3
      47
    • PlayStation 2
      31

Anbefalte innlegg

Blir masse synsing detta her, alle har sine ulike oppfatninger for hva som er best med av de som er nevnt og de jeg har prøvd vill jeg si att min mening er att 360 kontrollen er en klar vinner. Den er større en PS3 sin som mest er vell lagd med tanke på Japsehender eller folk med mindre never. 360 kontrollen sitter som polstret i handa når jeg spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
x360 kontrollen er laget for feite amerikanere..:p

9522852[/snapback]

Hahaha jeg har mindre hender en broren min og jeg er 21 år og han er 18 :)

SÅ det vil si vi som liker xbox 360 håndkontrolleren er feite amerikanere

Da må være dem som liker Sixaxis må være ett beinrangel som veier 50kilo når du er 20år :tease:

Walking skeleton with no skin and fat on his body :whistle:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Begge X-Box controllerne er alt for store, klumpete og overvektige. PS2 og PS3 topper min liste, kanskje mest fordi jeg er en PS person. Har hatt PS siden jeg var liten pjokk. Men jeg har prøvd alle de jeg kan velge mellom, og hvis jeg tenker igjennom, synes jeg faktisk PS controlleren er den beste. GameCube på en klar andreplass.

Lenke til kommentar

Jeg stemte for PS3. Med mine små fingre så passer den perfekt. Blir heller ikke sliten i hendene eller får vondt. Savner heller ikke rumble jeg. Wii-mote kommer på en god andreplass. Har ikke spilt nok Xbox til at jeg kan uttale meg så nøye om den.

Når det gjelder C64 var Tac 2 den beste joysticken.

Lenke til kommentar
Jeg har store hender og foretrekker PS kontrollene.. skjønner ikke det snakket om at man får tommelgikt. Menmen.. godt vi alle er forskjellige  :p

9525699[/snapback]

Hver gang vi drar frem PS3'n på jobben så sitter jeg og føler meg som en av disse:

thegorgsrulersoftheuniverse.jpg

Morro å føle seg som en kjempe altså, men veldig upraktisk i de fleste spillsammenhenger.

Kontrolleren til PS3 er hovedgrunnen til at jeg ikke har vurdert å kjøpe meg konsollen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Må si jeg foretrekker Xbox 360, på tross av en latterlig dårlig DPAD. Ligger meget fint i hendene, og har god plassering av analogstikkene samt gode triggers.

Sony sine kontroller har jeg alltid funnet til å være litt vel små for min smak, krysser fingrene for at de kommer med et nytt design etterverdt (det er vel rykter om at de skulle komme ut med en PS3-kontroll med rumble snart, så får håpe det er mer enn bare å inkludere rumble i Sixaxis)

Lenke til kommentar
Det beste hadde vært hvis man kunne velge forskjellige størrelser på kontrollene på hver konsoll.. :hmm:

9526266[/snapback]

What he said!

Er helt klart en vanesak også, men pinlig nok likte jeg den opprinnelige xbox-kontrolleren også. (Ref: big giant caveman-hands).

Heia den som vinner, buksa full av kvinner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...