TakeAway Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Heisann. No har det seg sånn at eg e so heldig at eg får besøk av dama som eg elska helja om to veker. Eg ekje eit so fint syn i bar overkropp, men e det mulig å forbedre det litt no i dei dagane som kjem. Har litt høg fett%. Helt greie overarma og rygg. Men ikkje noke vakkert syn. E det mulig å gjere noke på so kort tid? I so fall, ka`? Mvh, forelska slaur med dårlig kropp. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 anabole stereoider? Lenke til kommentar
TakeAway Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 helst seriøse svar Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) tror det er litt liten tid.. Men du kan jo begynne å bygge kropp. ^^ Endret 19. september 2007 av tatcHe Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ekstrem diett kur og håpe på det beste.. Vann og bønner i to uker feks? Lenke til kommentar
TakeAway Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Har trent en del opp igjennom tida, men den 6packen har eg ikkje grunna høg fett%. so vist eg skal ha den litt tydligare den helga, so må eg vel trene litt løping og sånt i tilleg til å ete lite karbohydrater, hadde vert sjukt kult å kunne imponert litt, vist det blir noke hanky panky Men seriøst, diett hadde ikkje vert dumt, noke tips på den fronten`? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Minner om at me på dette forumet ber alle om å skrive nynorsk eller bokmål. Dialekt og forkortingar er ikkje akseptert. Dette vil gjere forumet lettare å bruke for alle og samtidig være god trening for dei som deltar aktivt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tviler på at du vil se noen forskjell i muskelmasse på 13 dager, men er fullt mulig å få bort litt fett. Men ikke forvent noen stor vektnedgang Er bare å begynne nå og så kanskje du ser helt anderledes ut neste gang hun kommer på besøk eller neste gang etter det. Ting tar tid Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Å stramme seg litt opp på 13 dager er ikke noe problem, men hvis du ikke har antydning til sixpack nå kan du bare slå det fra deg først som sist. Lenke til kommentar
TakeAway Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Har egentlig ikkje anntydning til sixpack når eg ikkje stramma Men, har vert litt for masse øl og snop dei siste vekene, so eg får vel berre prøve so hardt eg kan. ta sånn cardio trening og sånt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvis du ikke trener noe særlig styrke nå, kan du merke markant forbedring etter noen uker. Pump armene og brystet, tren rygg og mage så du får rank og fin holdning. Dette som en kortsiktig plan. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kan jo få sprøyta inn litt synthol Da blir du bøff Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du får bare kjøre en fin deffe-kur. Å bygge noe som helst på så kort tid er vel meningsløst, spm-et gir vel ikke noe svar. Men som en annen bruker nevnte.. Du kan jo alltids starte nå? Ingen grunn til å IKKE trene, fordi om dama er ute av syne? Handler om selvrespekt ;-) Lenke til kommentar
TakeAway Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 jaja, Takk for gode råd. Må nok legge om vanane mine uansett, so korfor ikkje begynne no?! Dama skal no like min personlighet og ikkje kroppen min (i den perfekte verd) Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Du får investere i års-abonnoment og en russisk kur, blir det vel flere damer, om det skulle være av interesse, ha ha. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jogg hver morgen før du spiser. Situps hver hveld. Spis riktig. Det er knapt med tid, litt forskjell kan være synlig, men trengs nok mer tid alt i alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå