Gå til innhold

bygge kropp på 13 dager?!

TakeAway

Anbefalte innlegg

Heisann.

No har det seg sånn at eg e so heldig at eg får besøk av dama som eg elska helja om to veker. Eg ekje eit so fint syn i bar overkropp, men e det mulig å forbedre det litt no i dei dagane som kjem. Har litt høg fett%. Helt greie overarma og rygg. Men ikkje noke vakkert syn. E det mulig å gjere noke på so kort tid? I so fall, ka`?

Mvh, forelska slaur med dårlig kropp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har trent en del opp igjennom tida, men den 6packen har eg ikkje grunna høg fett%. so vist eg skal ha den litt tydligare den helga, so må eg vel trene litt løping og sånt i tilleg til å ete lite karbohydrater, hadde vert sjukt kult å kunne imponert litt, vist det blir noke hanky panky :innocent:

Men seriøst, diett hadde ikkje vert dumt, noke tips på den fronten`?

Lenke til kommentar

Tviler på at du vil se noen forskjell i muskelmasse på 13 dager, men er fullt mulig å få bort litt fett. Men ikke forvent noen stor vektnedgang :p

Er bare å begynne nå og så kanskje du ser helt anderledes ut neste gang hun kommer på besøk eller neste gang etter det. Ting tar tid ;)

Lenke til kommentar

Du får bare kjøre en fin deffe-kur. Å bygge noe som helst på så kort tid er vel meningsløst, spm-et gir vel ikke noe svar.

Men som en annen bruker nevnte.. Du kan jo alltids starte nå? Ingen grunn til å IKKE trene, fordi om dama er ute av syne?

Handler om selvrespekt ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...