Den Polse Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg fikk med Nero når jeg kjøpte brenner til en gammel maskin, og nå er brenneren over i den nye maskinen og jeg vil installere Nero på den. Problemet er at jeg har rota bort dette serial-nummeret. Derfor lurer jeg på om det er mulig å hente dette i registeret på den gamle pcen. Hvis noen kan hjelpe meg, hadde det virkelig reddet dagen. Jeg har titta litt selv, men finner ingenting, mulig jeg ikke leter på den riktige måten. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Åpne/kjør: Regedit Gå til "hkey_local_machine" --> deretter til software let da etter nero eller.no for så å lete etter.no hehe, kan ikke dette men hvis du gjør som beskrevet burde du komme et stykke på vei :wink: ps: Ofte finner du serienr, men det står ofte skrevet uten "-" eller "(mellomrom)", defor må du finne ut hvor mange siffer som skal stå for seg, if ya see?? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg ser. Jeg har allerede vært i registeret, og funnet nero sine saker der, jeg får vel prøve meg fram med alle de verdiene på nøkler som kan være riktige. takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå