Moonshield Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Idag er jeg faen 14 år. Jeg føler meg stor og moden! Fått over 1100 allerede. (Enda ikke fått fra bestefar, bestemor, tante 2 osv.) Men jeg fikk TUR TIL LONDON fra mamma og pappa. Så det har vært en JÆVLA bra dag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Gratulerer nå kan du..... ummm..... Drikke burn! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Bra du sa det, Burn har jeg alltid hatt lyst på! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 haha burn bare 4 år igjen så kan du kose deg med ordentlige saker Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Får vel gratulere Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 haha burn bare 4 år igjen så kan du kose deg med ordentlige saker 9514303[/snapback] mere 6 år?, med mindre du regner øl som ordentlige saker? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Øl er jo konge, slenger ikke dritt om øl! Men gled deg til din første vodkafylla, det kommer nok til å bli noe du sent glemmer (eller kanskje du kommer til å glemme det meste av kvelden? ) Gratulerer med dagen uansett! Har bursdag imorgen selv, gleder meg Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg