Gå til innhold

Prisantydning, stasjonær PC

Anbefalte innlegg

Hei. Har tenkt litt på å selge den stasjonære PC-en min for å gå over til bærbar. Det jeg lurte på, var hvor mye dere tror jeg kan få for PC-en min

Hovedkort: Asus A8V Deluxe K8T800Pro 4DDR-DIMM 5PCI SATA Raid Audio GB-LAN WiFi-g Socket939 ATX

CPU: AMD Athlon64 90nm 3500+ 2200MHz/2.2GHz 512kb "Venice" Boxed

RAM: Corsair TWINX1024-3200XL 4x512Mb

GPU: ATI Radeon X850XT 256Mb DDR3

HDD: Maxtor 250GB sata + Samsung 500GB sata = 750 GB

PSU: HIPER Type-R Black 480W ATX 2.2

kabinett: bZerk Miditower. Ekstra:To blå katoder med lydsensor + PCI viftekort.

( Skjerm: Samsung 913N - 19" )

Er ikke helt sikker på om jeg vil selge skjermen også. Satt den derfor i parentes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får nok ikke mer nei  :thumbdown:

9517376[/snapback]

Her inne nei, men prøv finn så får du nok litt mer ;)

9517544[/snapback]

Enig her, legg den ut på Finn og andre bruktmarkeder.. prøv 3500-3900 du :)

9518897[/snapback]

Ikke dumt, ikke dumt. Får se hva jeg finner ut.

Takk for hjelpa folks :)

Lenke til kommentar
Får nok ikke mer nei  :thumbdown:

9517376[/snapback]

Her inne nei, men prøv finn så får du nok litt mer ;)

9517544[/snapback]

Enig her, legg den ut på Finn og andre bruktmarkeder.. prøv 3500-3900 du :)

9518897[/snapback]

Tvilsomt, systemet er totalt out of date.... Men skal ikke nekte for at du kan ha rett :whistle: kan jo være noen nooobs el andre som ikke har peiling, el bare rett og slett at folk skal bare ha en billig grei maskin bare til å surfe på nettet, chatte, bruke nettbank o.l :thumbup: blir spennende å se hva du får for den Freddy :cool: gi oss beskjed når du blir kvitt den a? :)

Lenke til kommentar

Når man spør om pris på brukt datautstyr på dette forumet så spør man det mest kresne publikum i Norge. Det blir omtrent som å prøve å eksportere norsk vin til Frankrike.

Våre annslag er nok lavere enn de fleste andre, og sjølv om våre priser er riktige i forhold til kva ny hardware koster og yter, så kan du få mere andre steder.

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på - hva man kan få får PC-en og - hvor mye den er verdt. I dette tilfellet spør trådstarter om hva han kan få, og etter min mening kan han få 3500,- til 4000,- på f.ek.s FINN.NO.

Men det er ikke VERDT det. Verdien er rundt 2500,- inkl. skjerm. (Min mening).

Lenke til kommentar

Uansett så er den out of date thumbdown.gif

9527254[/snapback]

Ja, den er kanskje ikke så new, men jeg mener den er verdt endel mere uansett..
Gutten betalte sikkert over 2000,- kun for skjermen, da er 2500,- lite for skjerm + stasjonær datamaskin..

Det er ikke noe problem og få solgt den for 4000,- ,kanskje mer?

9527298[/snapback]

Tydelivis noen som tror på julenissen her lol2.gif men alle som driver med data vet at hardware faller fort i pris, uansett hva man har bet. for det tidligere og særlig hvis det utfaset maskinvare thumbdown.gif lykke til med 4000 lapper sier nå jeg whistle.gif
Lenke til kommentar

9527254[/snapback]

Gutten betalte sikkert over 2000,- kun for skjermen, da er 2500,- lite for skjerm + stasjonær datamaskin..

9527298[/snapback]

Tydelivis noen som tror på julenissen her lol2.gif men alle som driver med data vet at hardware faller fort i pris, uansett hva man har bet. for det tidligere og særlig hvis det utfaset maskinvare thumbdown.gif lykke til med 4000 lapper sier nå jeg whistle.gif

9527326[/snapback]

Ok..
Men folk betaler uansett 4000 for den, hvis det ikke er en bleik nerd da som skall kjøpe..
Lenke til kommentar

9527254[/snapback]

9527298[/snapback]

9527326[/snapback]

Ok..
Men folk betaler uansett 4000 for den, hvis det ikke er en bleik nerd da som skall kjøpe..

9527343[/snapback]

Hehehe lol2.gif uansett, lykke til Freddy smile.gif
Lenke til kommentar

9527298[/snapback]

Hva man engang betalte er fullstending likegyldig. Det som betyr noe er prisen på samme ytelse i dag. Og når PC-en er så gammel at en NY PC med dobbel ytelse og kapasitet på alle områder (CPU, grafikk, minne, lagringsplass) koster 3000kr, så er ikkje den gamle verdt 4000kr lenger. Det må du bare ta inn over deg harhar.gif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...