Programvare Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hei! Er litt sliten og syk idag og siden Dream Theater er et band jeg liker veldig godt og at de har mange rolige sanger så lurte jeg på om noen hardbarka fans ville lage en liten liste/oversikt over alle de rolige sangene dems? Jeg har jo smått begynt på en. Anna Lee Disappear Space-Dye West (En av mine favorittsanger) Wait For Sleep Through My Words Regression Mer! MER! edit: La til flere. Endret 17. september 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
catolap Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Vacant Repentance: VIII. Regret / IX. Restitution The Spirit Carries On(Tar vel litt av mot slutten, men funker vel ) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Takk, noen flere? Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hollow Years the Answer Lies Within trough Her Eyes Another Day *fine, fine..* ^^ Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Endless Sacrifice kan ikke glemmes. Ikke like rolig som alle andre, men vil si den passer inn her.. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Images and Words: Another Day Surrounded* Wait For Sleep Awake: Innocence Faded* The Silent Man Lifting Shadows Off a Dream* Space-Dye Vest Falling Into Infinity: Peruvian Skies* Hollow Years Take Away My Pain* Anna Lee Scenes From a Memory: Regression Through My Words Through Her Eyes One Last Time* The Spirit Carries On* Six Degrees of Inner Turbulence: Misunderstood* Disappear Goodnight Kiss Solitary Shell* Train of Thought: Vacant Octavarium: The Answer Lies Within Systematic Chaos: Repentance Har satt en * ved noen låter som forsåvidt er rolige, men likevel med noen heavy partier etc. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Bra! Tusen takk! Nå skal jeg slappe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå