Diskuterer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hei Tittelen sier det meste.. Jeg lurte på hva Punchline betyr på norsk? - Det er et engelsk ord! Prøvde å finne den ... men fant ikke =( -Takk- Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 A punch line is the final part of a joke, usually the word, sentence or exchange of sentences which is intended to be funny and to provoke laughter from listeners. Kilde Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 A punch line is the final part of a joke, usually the word, sentence or exchange of sentences which is intended to be funny and to provoke laughter from listeners. Kilde 9514198[/snapback] Norsk takk..? et annet ord for punchline på norsk? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ordbok Google er fortsatt din venn.. [søk= ordbok norsk engelsk] Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 OrdbokGoogle er fortsatt din venn.. [søk= ordbok norsk engelsk] 9514275[/snapback] Har vært der... også har jeg prøvd mange steder men har fortsatt ikke funnet.. Kanskje litt hjelp av dere? - TAkk Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg som ikke leste godt nok. Og skal jeg være ærlig så kan jeg ikke komme på noe norsk ord for "punch line". Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Den allmektige ordboken Clue: "punch line (i historie el. vits) poeng " Kanskje ikke den oversettelsen du er ute etter, men kommer vel litt an på hvor du vil bruke ordet. Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Den allmektige ordboken Clue:"punch line (i historie el. vits) poeng " Kanskje ikke den oversettelsen du er ute etter, men kommer vel litt an på hvor du vil bruke ordet. 9514427[/snapback] Suppert... Takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå