Melkekartong Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 jaja, folkens! Selg TVen, riv ned parabolen fra veggen! Fra og med i dag slutter TV3 å sende The Simpsons kl1800 på hverdagene!! Istedenfor å sende The Simpsons har de bestemt seg for å sende "Two and a Half Men" (også kjent som tidenes treeeeegeste TV-program) Tydeligvis har TV3 glemt hva som skjedde forrige gang de sluttet å sende The Simpsons ("massiv" underskriftsaksjon) Hva sier dere? Skal vi finne oss i dette? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det skal gå på Viasat 4 istedenfor etter det jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Næmmen i... Hvorfor ønsker de å flytte "moderkanalens" beste program over til en jallakanal nesten ingen vet at eksisterer ennå? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kanskje for å få folk til å se på denne jallakanalen? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er ikke Viasat 4 gamle ZTV? I så fall kan det ikke gå der istedenfor, for der har det gått i lang tid, i tillegg til på TV3. Jeg finner meg i det, men kommer neppe til å se på TV3 mer, med mindre de kjører i gang med en ny bra serie. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Sendes en time i strekk der, deilig. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Sendes en time i strekk der, deilig. 9514292[/snapback] uuuuh! *Zappe fanatisk* Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Nå som jeg akkuratt har skaffa meg TV3 Endret 18. september 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjipt dette her, men Jeg syntes uansett at Two and a half men er ganske tidig jeg Selv om Simpsons er så absolutt å foretrekke av de to. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Trist at Smartcall folka ikke har Viasat4 i standardpakka si, og gårdseieren har en fellesavtale for alle leieboere, som er standardpakka dems:-( Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 jaja, folkens! Selg TVen, riv ned parabolen fra veggen! Fra og med i dag slutter TV3 å sende The Simpsons kl1800 på hverdagene!! Istedenfor å sende The Simpsons har de bestemt seg for å sende "Two and a Half Men" (også kjent som tidenes treeeeegeste TV-program) Tydeligvis har TV3 glemt hva som skjedde forrige gang de sluttet å sende The Simpsons ("massiv" underskriftsaksjon) Hva sier dere? <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Skal vi finne oss i dette?</span> Greit nok at de har sluttet å sende Simpsons, men å kalle Two and a Half Men tidenes tregeste program er å dra den i det lengste. Synes det er genialt jeg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 So? De sender bare gamle episoder som alle har sett. Desutten vil jeg heller se på Two and a Half Men enn gamle simpsons episoder, dette var bra. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Næmmen i...Hvorfor ønsker de å flytte "moderkanalens" beste program over til en jallakanal nesten ingen vet at eksisterer ennå? Det er faktisk utrolig mye bra på VIasat 4. Stargate SG-1 og Atlantis, Family Guy, Simpsons, gode filmer, ekstremt dårlig chat om natten (men det har jo de fleste kanaler nå ) og jeg mener den har American Dad. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tror ikke akkurat TV3 vil tjene på dette, men i og med at det kommer til å gå på Viasat4 istedet, så er det jo fotsatt hos viasat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå