Airbeam Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Har Internett fra Tele 2. Har hatt problemer med dette fra tid til annen, og jeg mistenker at routhern er meget fucked. Routher: Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54G ADSL-Modem: Thomson SpeedTouch 510i Jeg mistenker at routern ikke liker dette modemet. Dermed planlegger jeg og kjøpe ny routher. hvilken routher passer best til dette modemet? Endret 17. september 2007 av Airbeam Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du kan jo sette opp routeren som switch og trådløst AP. Den vil da bli mere stabil tipper jeg. Du gjør dette ved å slå av DHCP (LAN) og koble kabelen fra 510i i en av lanportene på Linksysboksen. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Har og samme problem med WRT54G og modemet jeg fikk av telenor,det går treigere å treigere(bilder dukker ikke opp på feks. finn.no) helt til ingenting funke. Har kjørt 3Com ADSL modem router det siste året og den er 100% stabil.Og da er vi 5 bruker(3 hus) på en 0,8 megabit linje. Sånn er det å bo på landet:D Alt i en box er mye bedre da slipper du konflikter oh tull. Men vær rask,dette er siste(Annex B) som jeg har klart å oppdrive foruten 2 stk."demo" hos stretto.no pr. i dag. Ser ut som alle nettbutikker har kuttet ut 3com ADSL modem. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1111500 Endret 17. september 2007 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå