Gå til innhold

[løst]Bytte brukernavn, må ha god begrunnelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mangen ganger nå har jeg prøvt å sende søknad om å få bytte Brukernavn, men får avslag hver fuckings gang og jeg sjønner ikke hvorfår, får dårlig begrunnelse kanskje?

Anyways, lurte på om noen vet om noen bra begrunnelse jeg kan komme med til neste søknad jeg skal sende?

9513968[/snapback]

VÆÆÆÆÆRRRRR SÅÅÅÅ SNILLLLL :cry:

Lenke til kommentar

Er det scriptet som gir deg avslag (øyeblikkelig) eller får du avslag etter en stund? Hvis du får øyeblikkelig avslag så er det sannsynligvis tegn som ikke tillates i brukernavn eller for langt brukernavn. Hvis det ikke er noen spesialtegn, vulgære ord, ekstremt lange brukernavn, opptatte brukernavn eller noe annet sånt så kan det være tekniske problemer. I så fall sender du bare en PM til meg med ønsket navn og begrunnelse så skal jeg forsøke å fikse det.

Hvis du får avslag etter en tid så er det bare å formulere noe sånt som StupidNick foreslår. En kort setning eller to om hvorfor.

PS. Vær oppmerksom på at det kan være opp til flere dagers behandlingstid. For øyeblikket ser jeg det ligger inne 4 søknader, ingen fra dere som har skrevet i denne tråden hittil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...