Jim99 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hjelp! Har en 3Com officeconnect Wireless Router mod 3CRWE554G72 som jeg ikke kan finne installasjon CD-en til. Har gått på 3com's nettside for å forsøke laste ned nødvendige drivere: http://www.3com.com/products/en_US/searchb...ame=3crwe554g72 Men om det er riktige greiene som lastes ned, og hvordan i all verden man kan åpne det som kommer,, ja der stopper det opp Har forsøkt laste ned dette flere ganger, men kommer som sagt ingen vei. Greiene er jo ikke på mer enn et par mb, det må da være mye mer på installasjonscd'n til routern?? Kunne noen ta en liten titt å gi meg et hint? TakkerÅbukker!! Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva skal du egentlig gjøre med denne ruteren ? Du trenger ikke bruke noe drivere eller cd- for å konfigurere trådløse-rutere. Du kobler en nettverkskabel fra en pc inn på en av portene på ruteren, da skal denne gi deg ip. Finn ut hvilket ip denne har og skriv inn det i nettleseren.Fex. 192.168.1.1 som er ganske vanlig.. Lenke til kommentar
Jim99 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Hva skal du egentlig gjøre med denne ruteren ? Du trenger ikke bruke noe drivere eller cd- for å konfigurere trådløse-rutere. Du kobler en nettverkskabel fra en pc inn på en av portene på ruteren, da skal denne gi deg ip. Finn ut hvilket ip denne har og skriv inn det i nettleseren.Fex. 192.168.1.1 som er ganske vanlig.. 9513837[/snapback] Hallo, Takk for svar. Tenkte å bruke den til å fordele trådløst internett til flere pc'r i huset. Trodde jeg trengte installasjonscdn for å kunne ordne passord å slikt, så jeg ikke forsyner hele nabolaget med trådløst ineternet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå