Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med IE.

Anbefalte innlegg

Hei

Har et problem. Når jeg skrivern en internett adresse oppe i ""navigasjonsfelte", og trykker på enter så skjer det ingen ting. Samtidig får jeg ikke opp favoritter. Men skriver jeg in ting i søkefelt i IE og trykker enter så skjer det ting? Har sjekket at favorit linkene fortsatt ligger i mappen sin i bruker kontoen. Jeg kjører nyeste versjon av IE. Får ikke firefox til å funke heller. Når jeg åpner FF så skjer det ingen ting.

Har noen noen gode tips.

Endret av glord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har et problem. Når jeg skrivern en internett adresse oppe i ""navigasjonsfelte", og trykker på enter så skjer det ingen ting. Samtidig får jeg ikke opp favoritter. Men skriver jeg in ting i søkefelt i IE og trykker enter så skjer det ting? Har sjekket at favorit linkene fortsatt ligger i mappen sin i bruker kontoen. Jeg kjører nyeste versjon av IE. Får ikke firefox til å funke heller. Når jeg åpner FF så skjer det ingen ting.

Har noen  noen gode tips.

9513633[/snapback]

bruk firefox istede eller opera(opera er raskest og best) skjekk om du har us- eller no versjon av firefox.

vist du har us-(engelsk) så avinstalerer du alt som har me firefox og gjøre og laster ned norsk versjon fra www.firefox.com og instalerer.

Du kan også gå på min datamaskin og leite på hardisken etter favoritene du har lagret for og ta backup vist du instalerer opera så skal det bli svert lett og finne til favoritene dine...

IE er ikke noen bra browser og det anbefales og ikke bruke den ( så vitt jeg husker så er en test på internett vist at IE går på 847ms firefox 679ms og opera 235 ms ...

Endret av andriesa
Lenke til kommentar
Hei

Har noen  noen gode tips.

9513633[/snapback]

bruk firefox istede eller opera(opera er raskest og best) skjekk om du har us- eller no versjon av firefox vist du har us-(engelsk) så avinstalerer du alt som har me firefox og gjøre og laster ned norsk versjon fra www.firefox.com og instalerer. Du kan også gå på min datamaskin og leite på hardisken etter favoritene du har lagret for og ta backup vist du instalerer opera så skal det bli svert lett og finne til favoritene dine...

9514046[/snapback]

Jeg har blitt overbevist nå av så mange tilfeller at Safari er den beste browser til dags dato, også ser den bra ut også :D

Last ned Safari og prøv den litt, er jo bare og slette den hvis du ikke liker den.

Link til Download Husk og velg for Windows :)

Lenke til kommentar
Jeg har blitt overbevist nå av så mange tilfeller at Safari er den beste browser til dags dato, også ser den bra ut også :D

9514072[/snapback]

NOOOOOOOO! Safari 3 beta er både treg og buggy.

Velg heller Opera eller Firefox du, men du kan jo seff prøve Safari om du vil.

Lenke til kommentar

9514072[/snapback]

9514135[/snapback]

Hmm, jeg har da brukt min i det siste og den er kjemperask, ikke ett problem med den faktisk, har hatt ett browser vindu hengende men det var pga noe annet en browseren, var noe divx som klussa. Kan hende det er no bugs med den men jeg har ikke opplevd noen so far. bruker browseren overalt som f. eks. Komplett, Denne, Lanekassen, postbanken og diverse chatter, finn, Hw.no, 123spill.no osv osv, aldri hatt ett problem jeg :S

Men de med IE hvis du liker den så kan det være at selve programmet har blitt litt løent.. Prøv og installere den på nytt Link til Ie7 Download

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar

9514072[/snapback]

9514135[/snapback]

prøvde safari en gang for leng og det er det siste æ gjør i gjænn

Lenke til kommentar

9514072[/snapback]

9514135[/snapback]

prøvde safari en gang for leng og det er det siste æ gjør i gjænn

9515079[/snapback]

Det er det siste du gjør igjen ja.. :)

Delte meninger om denne browseren, kan ha noe med os og gjøre osv, ikke vet jeg.. Men denne tråden er om hvorfor Ie7 ikke virker som det skal..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...