Gå til innhold

Steam community = buggy?

Anbefalte innlegg

Er det bare hos meg det er slik, eller er Steam Community _veldig_ buggy? Jeg blir sykt irritert over at det ikke alltid fungerer slik jeg vil at det skal fungere. Lister hvor du kan velge noe på henger seg opp og det går ikke ann å bruke "Send a message" funksjonen for å sende en melding til folk som ikke er på "Friends" lista di. Er det flere som opplever problemer med Steam Community?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke så mange, HL2+EP1, CSS, CS, DOD, Gmod, peggle Extreme og TF2. Syntes også 122GB med Steam backup er mye, bare sjekk hvor mye du får når du velger alle spillene dine til backup :thumbup:

9515668[/snapback]

Du har bare de spillene der og får 122GB, jeg har sikkert 30 spill og kommer til å få 1TB :ohmy:

:p

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Submose, jeg skal våge meg frempå og anta det skal være 12.2GB. Om jeg velger å ta backup av alle id-spillene, HL1+alle expansions, HL2 + ep1, Sin Episodes og generellt ganske mye ræl så havner jeg på rundt 25GB.

Lenke til kommentar

hm...steam community er selve programmet hvor man får lista opp spill og sånt før man velger hva man vil spille, hva?

kanskje derfor jeg ikke får opp lista med spill ^o)

blir bare stående på "checking for game updates" ellerno...

nå skal det nevnes at jeg har veeeldig treg linje..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...