jokkepokke Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) hei! dette er sikkert et dumt spm, men hvordan skal ram brikkene plasseres på hovedkortet for å få kjørt dual ? har 2 sett med 512 x 2 . og finnes det et program som skjekker at man kjører det? hovedkortet mitt: MSI 939 Diamond og ja, ram brikkene mine støtter dual modus. takker for svar Endret 17. september 2007 av jokkepokke Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du kan jo begynne med å åpne bruksanvisningen. Dessuten så står det i oppstart om den er satt i dual eller single-mode. Det står der den teller opp minne og oppdager tilkoblede enheter. Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 jeg har dessverre ikke bruksanvisningen lengre. men skal ram brikkene stå i samme "farge" på ramslotten? hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 msi.com.tw grav fram bruksanvisningen der. Jeg har nesten samme kort men SLI-versjonen. Hos meg skal de settes i kontakt 1 og 3. Type 1-2 - 3-4 Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 har sli versonen jeg å. så du mener at jeg skal sette en brikke i slott 1 og den andre i slott 3? bare for å være sikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) har sli versonen jeg å. så du mener at jeg skal sette en brikke i slott 1 og den andre i slott 3? bare for å være sikker 9513617[/snapback] Hva med å følge Micke's råd? Du er jo åpenbart "på nett", så hva med å finne frem til msi.com.tw->products->mainboards----- og så laste ned manualen.. Den får du sikkert bruk for. Endret 17. september 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
mago Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 last ned cpuid http://www.cpuid.com/ så ser du og om du kjører dual Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg tolker det som om du har 4 brikker, da er det jo bare å sette de på plass og starte maskinen opp. Maskinen finner selv ut av resten. Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 ok.. takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå