Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

civic turbo og kompressoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags Civic er det snakk om? Du kan sette turbo og kompressor på hva du vil om du er flink nok til å mekke, spørsmålet er bare om du gidder.

 

1) Du får det ikke godkjent.

2) Om du får det godkjent koster det deg dyrt.

3) Det blir ikke holdbart.

4) Blir det holdbart blir det også dyrt og jævlig.

Lenke til kommentar
Hva slags Civic er det snakk om? Du kan sette turbo og kompressor på hva du vil om du er flink nok til å mekke, spørsmålet er bare om du gidder.

 

1) Du får det ikke godkjent.

2) Om du får det godkjent koster det deg dyrt.

3) Det blir ikke holdbart.

4) Blir det holdbart blir det også dyrt og jævlig.

9529587[/snapback]

 

 

oki takk får savaret. har tenkt på disse tingene men det skal være en racing bil så hvet det vill koste synsykt mye

Lenke til kommentar
Hva slags Civic er det snakk om? Du kan sette turbo og kompressor på hva du vil om du er flink nok til å mekke, spørsmålet er bare om du gidder.

 

1) Du får det ikke godkjent.

2) Om du får det godkjent koster det deg dyrt.

3) Det blir ikke holdbart.

4) Blir det holdbart blir det også dyrt og jævlig.

9529587[/snapback]

 

 

oki takk får savaret. har tenkt på disse tingene men det skal være en racing bil så hvet det vill koste synsykt mye

9533994[/snapback]

 

Ut i fra nicket ditt kan man vel trygt si at Civic ikke er noe for deg.

Lenke til kommentar
Hva slags Civic er det snakk om? Du kan sette turbo og kompressor på hva du vil om du er flink nok til å mekke, spørsmålet er bare om du gidder.

 

1) Du får det ikke godkjent.

2) Om du får det godkjent koster det deg dyrt.

3) Det blir ikke holdbart.

4) Blir det holdbart blir det også dyrt og jævlig.

9529587[/snapback]

 

 

oki takk får savaret. har tenkt på disse tingene men det skal være en racing bil så hvet det vill koste synsykt mye

9533994[/snapback]

 

Ut i fra nicket ditt kan man vel trygt si at Civic ikke er noe for deg.

9534090[/snapback]

 

Han skal jo seff rygge da :w00t::tease:

Lenke til kommentar

har du B16A eller D16Z kan du kjøpe kompressor kit fra Jackson racing med hondata "plugin modul" til ecu..

 

skal du ha turbo i tillegg kan jeg anbefale Greddy Turbokit.. Har selv hatt denne på min forrige civic og er fornøyd.

 

men skal du ha både kompressor og turbo må du forsterke alt inni der, og det koster spenn, og du vil få problemer med hvordan systemet leverer trykket.. og antagelig vis miste krefter enn å få hvis trykket fra turboen er feil beregnet med kompressoren, eller omvendt.

Lenke til kommentar
har du B16A eller D16Z kan du kjøpe kompressor kit fra Jackson racing med hondata "plugin modul" til ecu..

 

skal du ha turbo i tillegg kan jeg anbefale Greddy Turbokit.. Har selv hatt denne på min forrige civic og er fornøyd.

 

men skal du ha både kompressor og turbo må du forsterke alt inni der, og det koster spenn, og du vil få problemer med hvordan systemet leverer trykket.. og antagelig vis miste krefter enn å få hvis trykket fra turboen er feil beregnet med kompressoren, eller omvendt.

9591542[/snapback]

 

oki den er god. får se hva jeg gjør:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...