Gaston Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har dette headsettet fra Sennheiser. Har aldri brukt det, men vet at det er bra. Grunnen til at jeg ikke har brukt det er pga jeg ikke har øreputer til det. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt øreputer til dette headsettet? Takk for hjelp Lenke til kommentar
avo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva med å spørre Sennheiser ? [email protected] http://www.sennheiser.com/nordic/icm_no.nsf Ikke sikkert de vil selge direkte til deg, men de bør i alle fall kunne fortelle deg hvor du kan få kjøpt øreputer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hifiklubben Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 hifiklubben 9515565[/snapback] Vet du at de har det? De har ikke gaming serien til Sennheiser i hverfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 er ikke stor forskjell på puter til den størrelsen hodetelefoner, om det er koss portapro eller sennheiser eller gudene vet hva så plaier det å passe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå