bodhi Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Heisann Jeg har et lite problem som begynner å irritere meg. Har installert Windows XP Pro, som jeg egentlig angrer på nå. Har utrolig mye problemer med maskin som uten forvarsel restartes, spill som fryses helt, eller ikke virker i det hele tatt. Jeg har amd xp 1800 pross k7t turbo lmd edition hovedkort elsa gladiac 920 geforce 3 80 gb w.d harddisk 512 mb ram Jeg har oppgradert Bios på hovedkort til den nyeste, og da kjørte maskinen rimelig bra en stund. Men nå begynner problemene igjen. Noen ganger får jeg beskjed om at Geforce3 dirvere ikke er testet ut til XP, og er ansvarlig for problemer. FINNES det drivere som kjøres TRYGT til windows xp. (har de nyeste 23,11 drivere) Er Windows XP for nytt og ustabilt, at jeg egentlig bør installere windows 2000 eller 98? Er det noen smartinger som kan hjelpe meg? På forhånd mange takk Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Ta en titt på http://www.hardware.no/nyheter/desember01/...bluescreen.html Regner med at det skulle svare på spm ditt :smile: _________________ 120mm CPU vifte på Slot-1 er tingen...helt til taipen løsner og vifta finner ut hvordan det er å styrtlande i skjermkortet...... [ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-01-03 16:00 ] Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Eller legg inn ServicePack 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå