BlastyTrasty Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ein utruleg vittig serie som går på engelsk TV, viste igår Episode 4. I slutten av denne visar det seg at Assassins Creed har lurt seg inn. Ganske vittig. Ein serie alle som jobbar med IT er naudt til å sjekke ut. Alle andre og forøvrig. SJÅ KLIPPET HER Nokon som veit korleis eg får Youtube videoar rett på forumet? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Så denn jeg og, hadde ikke det var så mange andre som spottet denne, er ikke akkurat lett å se uten å pause på rett tidspunkt Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 hehe, eg vakna når det blei snakk om konsollar. Og det er jo ikkje akkurat vanskeleg å sjå coveret han lettar opp. Ganske tøft Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 La merke til det jeg også! Jeg digger The IT Crowd! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) hvilken engelsk kanal er det da? Edit: Channel 4 ..... Bare 6 episoder på sesong 1 Endret 18. september 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Og so longt 4 episodar av sesong 2 Evig genial serie! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Knekker sammen av Black Metal serveransvarlig Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ja, Richmond er utruleg vittig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå