Capa Barsavi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hei! Har et problem. Når jeg starter opp den gamle stasjonære maskinen vår hører jeg 3 pip fra maskinen før den slår seg på. når den slår seg på så får ikke skjermen singal, eller den er hvertfall svart. Noen som hvet hva det er eller hva de 3 pipene betyr?? _lasjh2k^ Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Tr en liten bump her. Kunne vikelig trengt litt hjelp!! Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 dødt skjermkort? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Les manualen til hovedkortet, der står det hva de forskjellige lyd kodene betyr. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Les manualen til hovedkortet, der står det hva de forskjellige lyd kodene betyr. 9537713[/snapback] Er en gammel pc så tror ikke vi har manualen. Ja, er ganske sikker på at det er et dødt skjermkort nå ja Jaja Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) 3 pip er som oftest grafikkortfeil. Prøv å ta kortet ut og sett det inn igjen, kan være dårlig kontakt. Endret 21. september 2007 av awesom-o Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 kort og greit: stripp alt fra hovedkortet utenom strøm og CPU, koble så på en ting omgangen og finn ut hva som får maskinen til og henge. Husk: koble fra strøm før du fikkler i maskinen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Les manualen til hovedkortet, der står det hva de forskjellige lyd kodene betyr. 9537713[/snapback] Er en gammel pc så tror ikke vi har manualen. Ja, er ganske sikker på at det er et dødt skjermkort nå ja Jaja 9542465[/snapback] Du kan se på produsentens hjemmeside om brukermanual er tilgjengelig. I tillegg kan du søke med Google på "Post error codes" å se hva beep-koden betyr (kan variere avhengig av BIOS-produsent. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 kort og greit: stripp alt fra hovedkortet utenom strøm og CPU, koble så på en ting omgangen og finn ut hva som får maskinen til og henge. Husk: koble fra strøm før du fikkler i maskinen. 9542597[/snapback] Okey! Mener du at jeg skal ta komponentene ut og inn sånn at det alltid bare sitter 1 inni liksom? Får kansje prøvd i morgen ettersom når jeg vkonet i dag sa noe KRRAAAKKKK! i nakken min så kan ikke bevege den uten å skrike i smerte Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei! Har et problem. Når jeg starter opp den gamle stasjonære maskinen vår hører jeg 3 pip fra maskinen før den slår seg på. når den slår seg på så får ikke skjermen singal, eller den er hvertfall svart. Noen som hvet hva det er eller hva de 3 pipene betyr?? _lasjh2k^ 9513136[/snapback] Tre pip kan også bety at det er noe galt med minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå