Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Elsker mountain dew. Er så herlig. Er det sant at julebrus inneholder mer sukker enn cola forresten? Det er vel en forskjell på sukkerinnholdet i de forskjellige sortene uansett. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det skal jo være akkurat det samme. Det er skjelden brus smaker forskjellig i andre land syntes jeg. Eneste gangen jeg har opplevd det var med Fanta i Spania. Men det er et eller annet med vannet deres som ikke er helt på høyde med vårt eget. Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har hørt at Urge er den brusen som inneholder mest kalorier. En kompis, som jeg ikke vet om man kan stole på, sa at den bare blir solgt i 0,5 liter-flasker siden man kan bli avhengig av den. Nå er det 1.5L flasker ute nå så Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 litt gøy at de lanserer 1,5litersflasker nå... spesielt med tanke på at brusen ble tatt av markedet en liten stund for noen år tilbake. Jeg drikker sjelden urge lenger pga diabetes, men når jeg må ha noe for å få opp blodsukkeret, har jeg alltid en falske liggende på lur Dæven om de hadde solgt den i light versjon! DA! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 litt gøy at de lanserer 1,5litersflasker nå... spesielt med tanke på at brusen ble tatt av markedet en liten stund for noen år tilbake. Jeg drikker sjelden urge lenger pga diabetes, men når jeg må ha noe for å få opp blodsukkeret, har jeg alltid en falske liggende på lur Dæven om de hadde solgt den i light versjon! DA! hadde vore litt kult de da! lenge siden eg har hatt urge. men har lyst på da. men urge light? nam nam! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tipper ikke Urge er noe mer usunt en vanlig brus Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 best å sjekke Brush Inholdet i Brusen nå da Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 best å sjekke Brush Inholdet i Brusen nå da Må bare komentere at du hadde et fint navn som stod i stil med underskriften din Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har hørt at den krymper penisen din. Alt det der er bare rykter. Lenke til kommentar
Parr Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Flest kalorier, mest koffein og flest karbohydrater Rett og slett perfekte brusen for vårs i slutten av ten-åra som driter i alt og enda ikke har fortstått at vi får en jævli baksmell om noen års tid Forøvrig smaker den best også Og må nok meddele at det går ned minst 2-3 liter i uka ;( Ikke bra xD Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 sant så sant! smaker godt men. som eg sier: Urge! The freshmaker! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg og har hørt at Urge bare ble solgt på små flasker pga avhengihet osv, men da hadde den vel ikke vært tillatt i Norge? Uansett, Urge er kanongodt, og håper ikke at det er mer usunt enn andre brus Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke annen avhengighet enn den du får av koffein. 1.5L flaskene ble solgt her på kringsjå en stund, men nå forsvant de igjen. Irriterende greier. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er større kalorinhold i Urge enn cola. Også innholder den sikkert dødelige E stoffer som andre brus Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) E330 E331 E202 E300 E160a E410 Det ser da ikke noe usunt ut det. Endret 6. oktober 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har hørt at Urge er den brusen som inneholder mest kalorier. En kompis, som jeg ikke vet om man kan stole på, sa at den bare blir solgt i 0,5 liter-flasker siden man kan bli avhengig av den. Nå er det 1.5L flasker ute nå så Gidd å quote 1 år gammel post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå