Bytex Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg hørte at du får kjempepenis av å drikke Cola, derfor drikker jeg mye av det. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg hørte at du får kjempepenis av å drikke Cola, derfor drikker jeg mye av det. Sarcasm: Fail. Men seriøst, det må jeg og prøve! Endret 1. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fant nettopp denne diskusjonen etter å ha googlet litt. Jeg visste ikke at Urge hadde koffein i det hele tatt. Men grunnen til at jeg søkte på den er at jeg ikke finner den i butikker lengere her. Har ikke tatt en veldig god titt, men var nettopp på Smart klubben, der hadde de den ikke, min nærmeste Ica hadde den heller ikke, og den lokale daglivarehandelen har den heller ikke. Er brusen tatt ut av produksjon? Lenke til kommentar
trra Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Så den sist her når jeg var i butikken, sikkert utsolgt pga stor etterspørsel Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Fant nettopp denne diskusjonen etter å ha googlet litt. Jeg visste ikke at Urge hadde koffein i det hele tatt. Men grunnen til at jeg søkte på den er at jeg ikke finner den i butikker lengere her. Har ikke tatt en veldig god titt, men var nettopp på Smart klubben, der hadde de den ikke, min nærmeste Ica hadde den heller ikke, og den lokale daglivarehandelen har den heller ikke. Er brusen tatt ut av produksjon? Slik var det også her i området for 1,5 mnd siden. Ikke en eneste butikk som hadde Urge på 5 dager Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kan bare si at URGE er den brusen med desidert mest sukker i. Kejempe god, men mye sukker. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kan bare si at URGE er den brusen med desidert mest sukker i. Kejempe god, men mye sukker. Hvis du er redd for sukker, burde du ikke drikke brus . Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 jeg sa bare at det er mye sukker i den ikke at jeg ikke skulle drikke den fordi det var mye sukker. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 jeg sa bare at det er mye sukker i den ikke at jeg ikke skulle drikke den fordi det var mye sukker. Og jeg bare la til at det er grufullt mye sukker i all brus . Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Brus er jo flytende godteri. Går utifra at siden det ikke finnes en Urge Light så er den sterkt avhengig av sukker for å i det hele tatt få smak. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 usannsynlig at den noen gang kommer i noen lightversjon da den i ugangspunktet er en "energidrikk". Litt av poenget med energidrikker er jo å tilføre kalorier. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Husker jo når Urge kom når jeg var yngre. Var ingen som visste at energidrikker fantes en gang, og jeg kan ikke si at de kalte Urge for det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tja, den ble jo laget av Coca-Cola Company som en energidrikk som skulle ta opp kampen med Aquarius / Gatorade etc så vidt jeg husker fra historien Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tja, den ble jo laget av Coca-Cola Company som en energidrikk som skulle ta opp kampen med Aquarius / Gatorade etc så vidt jeg husker fra historien Gatorade i Norge er fra Ringnes, men Aquarius er vell fra Coca Cola? Hvorfor skulle dem ta kampen mot seg selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 YTM. Jeg bare slang ut noen navn på energidrikker som var den gang Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 På den tiden tror jeg vi kalte de der for "styrkedrikker", vi hadde jo ikke Battery og den sorten der. Alle dro på oppdagelsestur til Sverige for å kjøpe den mystiske Red Bull. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den skulle konkurere mot Mountain Dew som produseres av Pepsi. Og det var vel grei skuring i Norge siden det gikk noen å før Mountain dew ble vanlig å finne i butikkene. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Eneste som har Mountain Dew nå er Deli DeLuca og Ica Maxi.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Og det smaker klin likt som Sprite. Tror ikke det skvipet vi får i Norge er i nærheten av Mountain Dew i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå