ShaNickolas Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 aroma står før orange juice. Kategorien aroma kan inneholde flere ting som gir lukt og smak. Sitter ikke akkurat med en Urgeflaske forran meg nå, men de fleste "energidirkekr" i denne kategorien har guarana som koffeinkilde. Mener at det sto "With Guarana" på etikettene, i alle fall før. 9625705[/snapback] Mener at det ikke er lov å selge uten å oppgi at det er guarana i innholdet, står ikke noe om guarana på flaska foran meg, kansje jeg overser Synes å huske noe om dette når det kom 10 energidrikker i måneden en stund, men mulig jeg tar alvorlig feil Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 kan ikke skjønne at koffein (eller guarin) fra guarana skulle være mer skadelig enn koffein fra kaffebønner som blir brukt i cola. Det er tross alt oppgitt at den inneholder koffein. Meget mulgi at det er jeg som blander også, men den har jo den klassiske guarana-drikk fargen. altså mer orangebrun enn gul. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kjøpte en flaske nå, og det står ingen plass at det er appelsinbrus. Det står bare sitrussmak (som de forøvrig har skrevet galt). Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kjøpte en flaske nå, og det står ingen plass at det er appelsinbrus. Det står bare sitrussmak (som de forøvrig har skrevet galt). 9626401[/snapback] Gjør det nok ikke, sjekk under innhold Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kjøpte en flaske nå, og det står ingen plass at det er appelsinbrus. Det står bare sitrussmak (som de forøvrig har skrevet galt). 9626401[/snapback] de har nok ikke skrevet det galt, det står på engelsk. Om jeg ikke tar feil står det Citrus, og under "Urge" står det "more carbs" eller noe sånt. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) de har nok ikke skrevet det galt, det står på engelsk. Om jeg ikke tar feil står det Citrus, og under "Urge" står det "more carbs" eller noe sånt.Det var ikke sånn jeg mente. Nede til høyre står det "Sitrus Smak" . Gjør det nok ikke, sjekk under innholdHva mener du når du sier "gjør det nok ikek"?Sjekket innholdet, og appelsinråsaft står listet opp midt inne i der. Synes likevel det blir å strekke det litt langt å si at det er en appelsinbrus. Det er ikek engang markedsført som en (med god grunn). Endret 3. oktober 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hehe ja det er en typisk autooversettelse. På engelsk settes ikke ord sammen. På norsk skal de settes sammen. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 de har nok ikke skrevet det galt, det står på engelsk. Om jeg ikke tar feil står det Citrus, og under "Urge" står det "more carbs" eller noe sånt.Det var ikke sånn jeg mente. Nede til høyre står det "Sitrus Smak" . Gjør det nok ikke, sjekk under innholdHva mener du når du sier "gjør det nok ikek"?Sjekket innholdet, og appelsinråsaft står listet opp midt inne i der. Synes likevel det blir å strekke det litt langt å si at det er en appelsinbrus. Det er ikek engang markedsført som en (med god grunn). 9626895[/snapback] Ikke , ble med ved et uhell. ikke prøv å snu noe du påstår som er feil tilbake til meg igjen Appelsinbrus eller ikke, den er hvertfall driiitdigg!! hehe Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det kan vi være enige om. Nå skal jeg på butikken og kjøpe urge og digg. Også skal jeg dra hjem og se på film og synes litt synd på meg selv fordi jeg er forkjølet. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ikke , ble med ved et uhell. ikke prøv å snu noe du påstår som er feil tilbake til meg igjenJeg spurte hva du mente; noe som jeg mener er helt klart forståelig, blir forvirrende når folk hiver inn "ikke"der det ikke passer inn. Jeg mente aldri noe annet enn det ... Mener bare at det ikek kan kalles appelsinbrus når det inneholder bare spor av appelsin, og blir markedsført som en sitrusburs . Appelsinbrus eller ikke, den er hvertfall driiitdigg!! hehe Enig. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kjøpte en flaske nå, og det står ingen plass at det er appelsinbrus. Det står bare sitrussmak (som de forøvrig har skrevet galt). 9626401[/snapback] de har nok ikke skrevet det galt, det står på engelsk. Om jeg ikke tar feil står det Citrus, og under "Urge" står det "more carbs" eller noe sånt. 9626570[/snapback] Hva menes med more carbs, egentlig? Flere karbohydrater? Lenke til kommentar
Superior Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det står with carbos 9634380[/snapback] Riktig, selv om det ordet ikke finnes på engelsk. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 slang da vøttø. Strengt talt er carbs også slang men carbos høres kulere ut. Er egentlig litt genialt at de har slengt det på flaska nå som det er så inn med lavkarbo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ønsker meg Urge på glassflaske. Innbiller meg at det er en verdig motstander for Coca-Cola på glassflaske. Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) hmm, mener å huske at man fikk urge på boks en stund? Endret 5. oktober 2007 av trra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, det husker jeg også. Men det er en ulempe med brus på boks. Den forsvinner i to-tre slurker, i motsetning til f.eks. glassflaske, selv om det er like mye i de, sånn ca. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ah.. urge! Etter at jeg fikk diabetes har jeg dessverre måtte tilnermet kutte det ut helt. Men jeg har ALLTID en flaske i bilen i tilfelle jeg skulle få lavt blodsukker. Da NYTER jeg hver en slurk! Det blir egentlig bare bedre av at jeg kan drikke det sjeldnere. Urge er norges beste brus, whatsoever! De andre smakene blir så kjedelige i forhold. Urge er noe helt eget, og kan ikke måle seg med noe annet! Jeg kunne drept for en sukkerfri versjon av urge som hadde smakt likt den orginale (slik som fanta free er ganske lik orginalen). Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 En lokal påstand som jeg fikk høre som liten, var at brusen forminsket penis med høyt forbruk. Dette er selvfølgelig bare pølsevev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå