Zeph Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er ikke noe serlig Urge-fan.. helt ok brus, men cola / solo er mye bedre... Men.. Er det bare meg som synes at etiketten på brusen er jævla stygg.. den ser jo direkte barnslig ut ! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Urge (og Surge) selges visstnok ikke lengre pga. for dårlig salg. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg synes faktisk at Urge er ganske godt, men jeg liker Mountain Dew bedre. Men jeg drikker ingen av delene noe ofte, helst når jeg er på f.eks. fjelltur eller ferie. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 For noen år siden da jeg var i Danmark hadde de 1,5l flaske med Urge. Dette er flere år (3-5++) etter at Norge sluttet med halvannenlitere.. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Hvorfor har dem sluttet i alle andre land og fortsatt med det i Norge? Er den norskt lagd? Eller er det bare fordi den er solgt mest i Norge og dårlig i alle andre land? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Urge kom på 90 tallet vettu. Den gang den ble lansert husker jeg at det ikke gikk mange dagene imellom hver flaske Husker den reklamen: Ive Got The Urge sang en stønnende sexy dame Ahh 90 tallet Urge er best vist du: Legger flaska i frysern, å tar den ut rett før frysepunktet Så er det noen som liker å riste flaska litt før korken blir sprettet, dette kan gjøres fordi Urge allerede inneholder veldig lite kullsyre Edit: Hahah hjemmelaga Urge reklame av fanboys sikkert sjekk http://www.youtube.com/watch?v=S4FfBxsi_Ak Endret 20. september 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Noen som husker urgespråket da? Husker ikke urge-ordlyden, men på norsk var det en som gikk sånn: Sykle med trynet over rattet stor stein skrubbsår i trynet eller noe sånt.. Var det ikke også en sånn TV-reklame der det var skikkelig "hinderløype" i en bakgate i en eller annen by? Med masse sofaer og sånn.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja, du skulle liksom være ekstrem urban-sport-utøver når du digga Urge ellerno. Faen, det er BRUS. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Norge er et land brusprodusentene ofte bruker til å prøve ut nye varianter, siden vi er så velstående. I tillegg er vi ganske få, så det er mulig å klare en landsdekkende lansering uten å bruke så all verdens med penger på det. Derfor er det til tider mye rart å få i butikkhyllene her i landet, og grunnen til at Urge fortsatt finnes er vel at den fortsatte å selge her, men ingen andre steder. Den har eksistert i 1,5-litere en kort stund, men den er vel en typisk 0,5-brus man plukker med seg, og solgte vel ikke nok i den størrelsen til at det lønte seg å bruke hylleplass på den. Lenke til kommentar
trra Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Crystal Pepsi er den kreftfremkallende brusen.svingod :-) Men det sies at Urge har faktisk mere sukker en Cola, noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? 9513244[/snapback] Cola inneholder sånn ca 10,6gram karbohydrater pr 1dl, urge har 13,6 ble det nevnt tidligere i tråden, men jeg trodde det var mindre, 11,X. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dere som likte Crystal Pepsi kan forresten ikke være riktig vel bevart noen av dere. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Norge er et land brusprodusentene ofte bruker til å prøve ut nye varianter, siden vi er så velstående. I tillegg er vi ganske få, så det er mulig å klare en landsdekkende lansering uten å bruke så all verdens med penger på det. Derfor er det til tider mye rart å få i butikkhyllene her i landet, og grunnen til at Urge fortsatt finnes er vel at den fortsatte å selge her, men ingen andre steder. 9538356[/snapback] Men heldigvis var nordmenn så fornuftige at de greide å fryse ut Vanilla Coke. Finnes det en større flopp enn den i historien? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tror Crystal Pepsi floppet hardere. Det bør den i hvert fall ha gjort. Rakk aldri å smake vanilje-colaen, men jeg kan ikke for mitt bare jeg forestille meg at noe kan være jævligere enn Crystal Pepsi. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Om det er noe som er "farlig" så er det jo som regel her det ikke selges. 9513013[/snapback] Godt påeng Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Synes vanilla coke var drit digg jeg.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Synes vanilla coke var drit digg jeg.. 9545731[/snapback] Jeg er ingen brus drikker, drikker helst Imsdal eller Bonaqua. Men den er bedre en de klassiske variantene. Men Coca Cola - stuke sjit! Lenke til kommentar
Superior Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Urge er den brusen som smaker best. Ellers har den mer sukker og koffein enn coca-cola. Noen flere som har lagt merke til at det ofte er umulig å finne Urge mellom mandag og torsdag? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Urge er den brusen som smaker best. Ellers har den mer sukker og koffein enn coca-cola. Noen flere som har lagt merke til at det ofte er umulig å finne Urge mellom mandag og torsdag? 9558986[/snapback] Har ikke merket det nei :S Hvor da? På vanelig butikk? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Urge er den brusen som smaker best. Ellers har den mer sukker og koffein enn coca-cola. Noen flere som har lagt merke til at det ofte er umulig å finne Urge mellom mandag og torsdag? 9558986[/snapback] Har ikke merket det nei :S Hvor da? På vanelig butikk? 9559371[/snapback] Det har jo noe med leveransene og gjøre, ikke noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå