Gå til innhold

Zelda Wind Waker savnes

m_8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det heter Wind Waker ikke Wink Waker..

(ja, jeg må bare pirke;P)

Og M@R7!N? Spurte han om hvilket Zelda spill som var best?

DvDhuset.no er en grei side. Jeg bestilte det en tirsdag i 15. tiden og fikk det neste dag i posten kl. 12.30. De er utsolg for øyeblikket men de får sikkert inn.

Holder på og spille igjennom Zelda nå. Er i siste tempel :D Herlig spill med koslig grafikk! Et must have om du liker Zelda serien!

Endret av Jakos-k
Lenke til kommentar

Gamezone er veldig, veldig bra. Har kjøpt masse der og er alltid fornøyd. Varen pakkes bra og kommer på et par dager. Ser nå at CDON også har det. Også god erfaring med den siden, så er vel bare å ta det billigste alternativet. Eneste forskjell er vel at Gamezone åpner for fakturabetaling, mens CDON skal ha visa.

Som sagt: Tror ikke det er lenge før man kan glemme å kjøpe dette nytt. De fleste toppspillene på cube er for lengst umulige å finne ny. Prøv bare å finne Tales of Symphonia, Metal Gear Solid remake, Resident Evil 0, Resident Evil remake, Paper Mario, Eternal Darkness, Metroid Prime 1 osv osv.

Endret av P1ay
Lenke til kommentar
Gamezone er veldig, veldig bra. Har kjøpt masse der og er alltid fornøyd. Varen pakkes bra og kommer på et par dager. Ser nå at CDON også har det. Også god erfaring med den siden, så er vel bare å ta det billigste alternativet. Eneste forskjell er vel at Gamezone åpner for fakturabetaling, mens CDON skal ha visa.

9521327[/snapback]

Får alltid faktura ifra CDON når jeg bestiller derfra, gidder aldri betale med Visa, ettersom det ikke lønner seg.

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar
Får alltid faktura ifra CDON når jeg bestiller derfra, gidder aldri betale med Vista, ettersom det ikke lønner seg.

9528325[/snapback]

Vista? Jeg betaler ikke med Vista, selv om jeg har det innstallert på PC-en min.

Jeg betaler derimot med Visa, og det blir faktisk nesten 30 kr billigere per forsendelse. Når du bestiller fra nettet så mye som jeg gjør i månden, sparer jeg raskt 5-600 kr på å betale med Visa kortet mitt.

Lenke til kommentar

Forum mutlitaskin er farlige saker, spesielt om det går over flere kategorier :p

Ser at CDON opererer med frakt uansett hva du betaler med, men det er ikke slik alle steder. Betaler med kort på Absoluttspill og, og ettersom jeg ser er det ikke noe frakt der.

Vet ikke hvordan det er med Gamezone, bestiller lite spill derfra siden de somregel er dyrere enn Absoluttspill.

Lenke til kommentar
Oups, beste å redigere :p

Skrev et innleg om Vista nesten samtidig ;)

Uansett, frakten hos CDON har vært på 29 kr for meg så lenge jeg kan huske, uansett om jeg velger Visa eller faktura.

9529823[/snapback]

Såvidt jeg vet så tar ikke CDON noe tillegg for at kjøperen velger faktura. Så det stemmer det du sier der, såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...