m_8 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Heisann er på jakt etter wind waker Noen som kan tipse om en side med rask levering? Takker for svar Endret 30. september 2007 av Nonnon Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Personlig rangerer jeg det over twilight princess (som jeg ikke har rundet enda :o Vet, skammelig, men ble bare lei.) Faktisk vil jeg si det er like under oot. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) det heter Wind Waker ikke Wink Waker.. (ja, jeg må bare pirke;P) Og M@R7!N? Spurte han om hvilket Zelda spill som var best? DvDhuset.no er en grei side. Jeg bestilte det en tirsdag i 15. tiden og fikk det neste dag i posten kl. 12.30. De er utsolg for øyeblikket men de får sikkert inn. Holder på og spille igjennom Zelda nå. Er i siste tempel Herlig spill med koslig grafikk! Et must have om du liker Zelda serien! Endret 17. september 2007 av Jakos-k Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Haha, sorry for det. Spilt Guitar hero og glemte meg helt Uansett, ro ned mann. Flere spillsider som har det. If0lge kelkoo.no har bla. absoluttspill.no og gamezone.no det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mener absoluttspill.no har det inne, til en rimelig penge og. Må du ikke glemme at du trenger NGC kontroll og NGC minnekort om du skal spille det på Wii'en Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Vet har det og Absolutt har ikke på lager Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kan jo prøve www.Tendo.no Eller om du bor i nærheten av ålesund så bare stikke innom kremmerhuset på Moa syd. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Gamezone er en av veldig få butikker som fremdeles har denne juvelen. 7 på lager nå. Fort deg å kjøpe. Bare et tidsspørsmål før det er umulig å få tak i. http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=11410 Endret 17. september 2007 av P1ay Lenke til kommentar
Micern Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Blir vel nesten aldri umulig å få tak i. Men du må nok regne med å måtte nøye deg med brukt om du venter for lenge. Ebay er en fin plass Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har sett flere kopier hos EBGames i Oslo, men det er jo ikke alle som bor her. (Selv om det føles sånn på lørdager...) Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Gamezone er en av veldig få butikker som fremdeles har denne juvelen. 7 på lager nå. Fort deg å kjøpe. Bare et tidsspørsmål før det er umulig å få tak i. http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=11410 9515490[/snapback] Å? er de god på levering? Lenke til kommentar
Ndzy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjøpte mitt på cdon.com for en stund siden, levering tok vel 1-2 dager. http://www.cdon.com/main.phtml?prod=185049...04&page=product Gleder meg vilt til Phanthom Hourglass på ds som er en direkte oppfølger til WW. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Gamezone er veldig, veldig bra. Har kjøpt masse der og er alltid fornøyd. Varen pakkes bra og kommer på et par dager. Ser nå at CDON også har det. Også god erfaring med den siden, så er vel bare å ta det billigste alternativet. Eneste forskjell er vel at Gamezone åpner for fakturabetaling, mens CDON skal ha visa. Som sagt: Tror ikke det er lenge før man kan glemme å kjøpe dette nytt. De fleste toppspillene på cube er for lengst umulige å finne ny. Prøv bare å finne Tales of Symphonia, Metal Gear Solid remake, Resident Evil 0, Resident Evil remake, Paper Mario, Eternal Darkness, Metroid Prime 1 osv osv. Endret 18. september 2007 av P1ay Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Kjøp å betalt på gamezone i går special thanks t: Evry writters Endret 18. september 2007 av Nonnon Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ikke for å mobbe, men Wink Waker? :!: Ang. hvor du får tak i spillet blr du sjekke tilbud/brukt hyller i spillbutikker, nettbutikker og bytteklubben.no Funker ikke dette kan du vel ta turen på qxl/finn, men har lite erfaring med spillkjøp på lignende sider. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Gamezone er veldig, veldig bra. Har kjøpt masse der og er alltid fornøyd. Varen pakkes bra og kommer på et par dager. Ser nå at CDON også har det. Også god erfaring med den siden, så er vel bare å ta det billigste alternativet. Eneste forskjell er vel at Gamezone åpner for fakturabetaling, mens CDON skal ha visa. 9521327[/snapback] Får alltid faktura ifra CDON når jeg bestiller derfra, gidder aldri betale med Visa, ettersom det ikke lønner seg. Endret 19. september 2007 av ZyberZone Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Får alltid faktura ifra CDON når jeg bestiller derfra, gidder aldri betale med Vista, ettersom det ikke lønner seg. 9528325[/snapback] Vista? Jeg betaler ikke med Vista, selv om jeg har det innstallert på PC-en min. Jeg betaler derimot med Visa, og det blir faktisk nesten 30 kr billigere per forsendelse. Når du bestiller fra nettet så mye som jeg gjør i månden, sparer jeg raskt 5-600 kr på å betale med Visa kortet mitt. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Oups, beste å redigere Skrev et innleg om Vista nesten samtidig Uansett, frakten hos CDON har vært på 29 kr for meg så lenge jeg kan huske, uansett om jeg velger Visa eller faktura. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Forum mutlitaskin er farlige saker, spesielt om det går over flere kategorier Ser at CDON opererer med frakt uansett hva du betaler med, men det er ikke slik alle steder. Betaler med kort på Absoluttspill og, og ettersom jeg ser er det ikke noe frakt der. Vet ikke hvordan det er med Gamezone, bestiller lite spill derfra siden de somregel er dyrere enn Absoluttspill. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Oups, beste å redigere Skrev et innleg om Vista nesten samtidig Uansett, frakten hos CDON har vært på 29 kr for meg så lenge jeg kan huske, uansett om jeg velger Visa eller faktura. 9529823[/snapback] Såvidt jeg vet så tar ikke CDON noe tillegg for at kjøperen velger faktura. Så det stemmer det du sier der, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå