cryman Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Forhåpentligvis kan noen hjelpe meg med problemet Hver gang jeg åpner et grafikkkrevende spill får jeg melding om "nv4disp.dll" enten bluescreen og restart av data'n?? Feks "Delta Force Black Hawk Down" får jeg bluescreen med melding om "nv4disp.dll" eller "Battlefield 1942" Får jeg restart.. Men i "Codename Eagle" og "Medal Of Honour: Spearhed" fungerer det fint.. Jeg har prøvd å formatere og legge inn XP på nytt : Hjelper ikke Nye Detonator drivere: Hjelper ikke, Ny Direct X: Hjelper ikke, Ny Bios: Hjelper ikke, Nye Via 4in1 drivere: Hjelper ikke.. Jeg har et Gainward Geforce 3 Ti ??? 64 mb SÅ PLZ HJELP MEG!! Anders AkA Cryman Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Overklokker du? Enten cpu eller skjermkort? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det er enten hardware-feil, etter BIOS'en til kortet som trenger en oppdatering. Hvordan det skaffes/gjøres kan du sende inn på mail til Gainward. http://www.gainward.com/f-6.htm Og hvav overklokking angår, hvis du gjør det, har du god nok kjøling? Lenke til kommentar
cryman Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 har aldri overclocket... Hovedkortet er et MSI K7Turbo Limited Edition Anders AkA Cryman Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hva angående den .dll filen står det på feilmeldingen? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bruk emnefeltet fornuftig. Prøv igjen med ett mer beskrivende emne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg