Gå til innhold

[løst]Netshop har mistet laptopen min må vist amelde


Anbefalte innlegg

Å skrive innlegg på innlegg om at "Posten skal gjøre ditt..<noen-andre> skal gjøre datt.. Da ordner alt seg" er ord..ord..ord.. synsing..synsing...

9519900[/snapback]

Det er jo kun Posten som kan finne ut av hva som har skjedd!! Trådstarter hevder at laptop befinner seg på verkstedet hos Netshop. Sånn sett er det ikke en tvistesak mellom trådstarter og Posten, men det er kun de som kan gå inn på pakkespor å sjekke om pakken ble utlevert til Netshop! Og jeg tror ikke Posten er uvillig til å være behjelpelig hvis de får forklart/presentert saken skriftelig og på en ryddig måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det vil si at noen i netshop har sett dette på forumet og leita ekstra godt og funnet den til slutt.

For det ble mye negativt her nå;) og det vil de jo selvfølgelig ikke ha noe av

9519930[/snapback]

 

Bra noen ser på det som at saken er løst og alt ute av verden. Men i mine øyne er dette i tillegg til andre saker her på forumet helt utrolig useriøst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Å skrive innlegg på innlegg om at "Posten skal gjøre ditt..<noen-andre> skal gjøre datt.. Da ordner alt seg" er ord..ord..ord.. synsing..synsing...

9519900[/snapback]

Det er jo kun Posten som kan finne ut av hva som har skjedd!! Trådstarter hevder at laptop befinner seg på verkstedet hos Netshop. Sånn sett er det ikke en tvistesak mellom trådstarter og Posten, men det er kun de som kan gå inn på pakkespor å sjekke om pakken ble utlevert til Netshop! Og jeg tror ikke Posten er uvillig til å være behjelpelig hvis de får forklart/presentert saken skriftelig og på en ryddig måte.

9519956[/snapback]

 

 

Greit, greit.

Det var ett slik råd jeg var ute etter. :thumbup:

 

Nå har jo trådstarter bekreftet at Netshop nok sliter mer enn godt er mtp å håndtere retur.

Og han har sikkert fått seg en tankevekker når det gjelder å ta vare på "pakkelappen" til neste gang. :)

Lenke til kommentar
Hehe . Fikk nettop en telefon i fra Netshop .. virker som om de tok litt tak og fikk gjort noe . de fant iverfall PC-en min . helt utroligt . jeg er overlykkelig

 

den låg i post ut til leverandører hyllen og det var derfor de ikke fant den ..

 

den var reparet og klar til sending akurat som han jeg snakka med sa

 

som plaster på såret for at jeg hadde venta så lenge skulle jeg få eit harddisk kabinett til en 2.5 harddisk så jeg kunne få litt extra haridisk plass vis/når

 

så det ordnet seg utoligt nok til slutt

 

og netshop gjorde fint opp for seg etter min mening jeg er ivertfall fornøyd ...

jeg har enda ikke noe RMA nr eller noe sånt men nå har jeg ivertfall navnet på personen som ringte og sa han skulle sende den

 

jeg har ivertfall lært att fra nå av skall jeg ta vare på frakt kviterinen helt til jag har varen i hånden igjen

 

jeg må si jeg er imponert over responsen og takker for den. og dere kan ta med dere videre att her var det virkelig hjelp og få ..

 

nå ser det ivertfall ut til og være boks nå håper jeg bare den har blitt fikset

 

Takk til alle som har svart

9519905[/snapback]

 

Vel,som jeg sa tidligere,var jeg ikke i tvil om at Netshop ville gi beskjed så snart den dukket opp om den var hos dem :thumbup:

Lenke til kommentar
Hehe . Fikk nettop en telefon i fra Netshop .. virker som om de tok litt tak og fikk gjort noe . de fant iverfall PC-en min . helt utroligt . jeg er overlykkelig

 

den låg i post ut til leverandører hyllen og det var derfor de ikke fant den ..

 

den var reparet og klar til sending akurat som han jeg snakka med sa

 

som plaster på såret for at jeg hadde venta så lenge skulle jeg få eit harddisk kabinett til en 2.5 harddisk så jeg kunne få litt extra haridisk plass vis/når

 

så det ordnet seg utoligt nok til slutt

 

og netshop gjorde fint opp for seg etter min mening jeg er ivertfall fornøyd ...

jeg har enda ikke noe RMA nr eller noe sånt men nå har jeg ivertfall navnet på personen som ringte og sa han skulle sende den

 

jeg har ivertfall lært att fra nå av skall jeg ta vare på frakt kviterinen helt til jag har varen i hånden igjen

 

jeg må si jeg er imponert over responsen og takker for den. og dere kan ta med dere videre att her var det virkelig hjelp og få ..

 

nå ser det ivertfall ut til og være boks nå håper jeg bare den har blitt fikset

 

Takk til alle som har svart

9519905[/snapback]

 

 

Helt utrolig at Netshop først påstår at de ikke har mottat nevnte pc, men når de plutselig finner den, finnes den i deres RMA systemer å.

Hva om de ikke hadde funnet den, hvem hadde blitt skadelidende her.

 

Totalt useriøst, kan ikke fatte at den ikke lå i systemene deres??

 

Dette virker veldig tvilsomt...

9519935[/snapback]

 

Hvor ser du rma nr ?

Det jeg ser er følgende : jeg har enda ikke noe RMA nr

:hmm:

Lenke til kommentar
Å skrive innlegg på innlegg om at "Posten skal gjøre ditt..<noen-andre> skal gjøre datt.. Da ordner alt seg" er ord..ord..ord.. synsing..synsing...

9519900[/snapback]

Det er jo kun Posten som kan finne ut av hva som har skjedd!! Trådstarter hevder at laptop befinner seg på verkstedet hos Netshop. Sånn sett er det ikke en tvistesak mellom trådstarter og Posten, men det er kun de som kan gå inn på pakkespor å sjekke om pakken ble utlevert til Netshop! Og jeg tror ikke Posten er uvillig til å være behjelpelig hvis de får forklart/presentert saken skriftelig og på en ryddig måte.

9519956[/snapback]

Det er forskjell at "posten er sikkert ikke uvillige til å være behjelpelige". Og som du i din første post påstod at "Det er postens jobb å".

 

Det er stor forskjell på å yte litt ekstraservice og å være pålagt å gjøre noe, som du gav inntrykk av i første posten din.

 

Til domedagsprofetene: Jeg tror ikke nødvendigvis dette er så ille som dere skal ha det til. Det kan godt tenkes at alt sammen er skyld i en missforståelse. Kanskje hans sak faktisk hadde et referansenummer, men at den siste personen han pratet med skrev navnet hans feil i systemet, fikk opp at det ikke var noen sak på han og sa nettopp det.

Jeg har aldri handlet på netshop og kommer sannsynligvis aldri til å gjøre det heller da jeg har andre nettbutikker som jeg har brukt lenge, og er svært fornøyd med, men denne saken hadde ikke gitt meg grunn til å velge bort netshop.

 

Det er underlig hvordan "møljen" her på forumet henger seg på en hvilken som helst sak som muligens kan stille en nettbutikk i et dårlig lys, og opphøyer den så til de grader.

Lenke til kommentar

Veldig bra at det ordnet seg.

Ingen ting er bedre en det.

 

Jeg syns imidlertid at det merklige her er at posten ikke kunne bidra. Vi har selv i jobben et program som sender informasjon til posten og skriver ut slike lapper som firma bruker. Her kan vi søke på navn til mottaker, hvilket post nummer det skal til, og ikke minst hvilken dag.

 

Dette er jo informasjon som jeg ikke kan skjønne at posten også tar vare på. F.eks du har sendingsnummeret, da finner posten plutslig ut hvor pakken skal osv osv om du ringer kundeservice. Spørsmålet er om de har lov å bruke tid på slike saker hvor kunden ikke kjenner sendingsnummeret, siden dette ofte medfører litt lenger behandlingstid. Er jo blitt slik på kundeservice telefonene her i norge at en ikke kan ha så høg ventetid for å unngå dårlig omtale.

Lenke til kommentar

Nå vil jo nødvendigvis det å spore opp informasjon om en pakke uten sendingsnummer nødvendigvis være en stor detektivoppgave som kan komme til å kreve svært mye tidsforbruk. Posten er jo ikke akkurat kjent for å ha for mange ansatte og heller ikke særlig opptatt av kundeservice og å yte det lille ekstra.

Lenke til kommentar
Hehe . Fikk nettop en telefon i fra Netshop .. virker som om de tok litt tak og fikk gjort noe . de fant iverfall PC-en min . helt utroligt . jeg er overlykkelig

 

den låg i post ut til leverandører hyllen og det var derfor de ikke fant den ..

 

den var reparet og klar til sending akurat som han jeg snakka med sa

 

som plaster på såret for at jeg hadde venta så lenge skulle jeg få eit harddisk kabinett til en 2.5 harddisk så jeg kunne få litt extra haridisk plass vis/når

 

så det ordnet seg utoligt nok til slutt

 

og netshop gjorde fint opp for seg etter min mening jeg er ivertfall fornøyd ...

jeg har enda ikke noe RMA nr eller noe sånt men nå har jeg ivertfall navnet på personen som ringte og sa han skulle sende den

 

jeg har ivertfall lært att fra nå av skall jeg ta vare på frakt kviterinen helt til jag har varen i hånden igjen

 

jeg må si jeg er imponert over responsen og takker for den. og dere kan ta med dere videre att her var det virkelig hjelp og få ..

 

nå ser det ivertfall ut til og være boks nå håper jeg bare den har blitt fikset

 

Takk til alle som har svart

9519905[/snapback]

 

 

Helt utrolig at Netshop først påstår at de ikke har mottat nevnte pc, men når de plutselig finner den, finnes den i deres RMA systemer å.

Hva om de ikke hadde funnet den, hvem hadde blitt skadelidende her.

 

Totalt useriøst, kan ikke fatte at den ikke lå i systemene deres??

 

Dette virker veldig tvilsomt...

9519935[/snapback]

 

Hvor ser du rma nr ?

Det jeg ser er følgende : jeg har enda ikke noe RMA nr

:hmm:

9520049[/snapback]

 

Nei, feilformulering av meg der, men sinnsvakt mistenkelig at Netshop "plutselig" ikke har kjennskap til nevnte sak, når de ikke finner pakken.

 

Straks pakken dukker opp, da kan de innrømme at de faktisk har hatt pakken.

 

På meg virker dette som om man på alle måter unngår "utgifter", som jo selvfølgelig hadde vært konsekvensen når de roter vekk pakker.

 

Useriøst!!

Lenke til kommentar
Hehe . Fikk nettop en telefon i fra Netshop .. virker som om de tok litt tak og fikk gjort noe . de fant iverfall PC-en min . helt utroligt . jeg er overlykkelig

 

den låg i post ut til leverandører hyllen og det var derfor de ikke fant den ..

 

den var reparet og klar til sending akurat som han jeg snakka med sa

 

som plaster på såret for at jeg hadde venta så lenge skulle jeg få eit harddisk kabinett til en 2.5 harddisk så jeg kunne få litt extra haridisk plass vis/når

 

så det ordnet seg utoligt nok til slutt

 

og netshop gjorde fint opp for seg etter min mening jeg er ivertfall fornøyd ...

jeg har enda ikke noe RMA nr eller noe sånt men nå har jeg ivertfall navnet på personen som ringte og sa han skulle sende den

 

jeg har ivertfall lært att fra nå av skall jeg ta vare på frakt kviterinen helt til jag har varen i hånden igjen

 

jeg må si jeg er imponert over responsen og takker for den. og dere kan ta med dere videre att her var det virkelig hjelp og få ..

 

nå ser det ivertfall ut til og være boks nå håper jeg bare den har blitt fikset

 

Takk til alle som har svart

9519905[/snapback]

 

 

Helt utrolig at Netshop først påstår at de ikke har mottat nevnte pc, men når de plutselig finner den, finnes den i deres RMA systemer å.

Hva om de ikke hadde funnet den, hvem hadde blitt skadelidende her.

 

Totalt useriøst, kan ikke fatte at den ikke lå i systemene deres??

 

Dette virker veldig tvilsomt...

9519935[/snapback]

 

Hvor ser du rma nr ?

Det jeg ser er følgende : jeg har enda ikke noe RMA nr

:hmm:

9520049[/snapback]

 

Nei, feilformulering av meg der, men sinnsvakt mistenkelig at Netshop "plutselig" ikke har kjennskap til nevnte sak, når de ikke finner pakken.

 

Straks pakken dukker opp, da kan de innrømme at de faktisk har hatt pakken.

 

På meg virker dette som om man på alle måter unngår "utgifter", som jo selvfølgelig hadde vært konsekvensen når de roter vekk pakker.

 

Useriøst!!

9520224[/snapback]

 

Om det var for å lure noen,hvorfor finne pakken nå når det er klart at eieren ikke har kvittering og posten ikke vil hjelpe?

I tillegg var jo maskinen reparert.

Mulig du mener de skulle slå seg opp og bli rike ved å spare frakten :tease:

 

Om en person har lagt maskinen i feil hylle,så er det vel ikke så rart at de på support ikke kjenner til det,det kan jo like gjerne være en fra verkstedet som har gjordt dette.

Men som jeg har påpekt før, om/når slikt skjer bør rutiner gjennomgås og at det sørges for at et nr følger hver vare helt tilbake til eier og at alle som gjør noe med varen skriver inn hva som er gjordt og hvor varen er.

Dette blir det samme system som vi som snekkere er pålagt,der må vi skrive dagbok slik at vi i ettertid kan gå inn og se hvem gjorde hva og når.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Oi, her ble det en lang tråd på rekordtid.

 

Ser at saken er avsluttet, så fint er det. Skammer meg selvsagt over at en PC kan bli satt i feil hylle hos oss, det er jo ikke godt nok. Men menneskelige feil inntreffer dessverre hos oss som hos de fleste andre.

Årsaken til at jeg skriver dette innlegget er imidlertid noe litt annet, bare en faktaopplysning til de som måtte lure:

Alle, absolutt alle, varer som sendes ut fra oss må det legges ordre på i vårt system for å kunne sende pakken. Vi kan ikke sende postpakker uten det. For å legge en slik ordre må kundens navn registreres. M.a.o. en slik sak som dette vil aldri kunne skje i praksis, er varen sendt fra oss så er den også registrert på kundens navn. Og da blir det også tildelt ett sporingsnummer for Posten.

Har kanskje ikke noen stor hensikt å fortelle det når saken er løst, men bare litt for å fortelle at vi faktisk har systemer her altså, som normalt fungerer godt. Men avvik kan skje, som vi dessverre så her.

 

ha en fin dag videre

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

Lenke til kommentar
Hehe . Fikk nettop en telefon i fra Netshop .. virker som om de tok litt tak og fikk gjort noe . de fant iverfall PC-en min . helt utroligt . jeg er overlykkelig

 

den låg i post ut til leverandører hyllen og det var derfor de ikke fant den ..

 

den var reparet og klar til sending akurat som han jeg snakka med sa

 

som plaster på såret for at jeg hadde venta så lenge skulle jeg få eit harddisk kabinett til en 2.5 harddisk så jeg kunne få litt extra haridisk plass vis/når

 

så det ordnet seg utoligt nok til slutt

 

og netshop gjorde fint opp for seg etter min mening jeg er ivertfall fornøyd ...

jeg har enda ikke noe RMA nr eller noe sånt men nå har jeg ivertfall navnet på personen som ringte og sa han skulle sende den

 

jeg har ivertfall lært att fra nå av skall jeg ta vare på frakt kviterinen helt til jag har varen i hånden igjen

 

jeg må si jeg er imponert over responsen og takker for den. og dere kan ta med dere videre att her var det virkelig hjelp og få ..

 

nå ser det ivertfall ut til og være boks nå håper jeg bare den har blitt fikset

 

Takk til alle som har svart

9519905[/snapback]

 

 

Helt utrolig at Netshop først påstår at de ikke har mottat nevnte pc, men når de plutselig finner den, finnes den i deres RMA systemer å.

Hva om de ikke hadde funnet den, hvem hadde blitt skadelidende her.

 

Totalt useriøst, kan ikke fatte at den ikke lå i systemene deres??

 

Dette virker veldig tvilsomt...

9519935[/snapback]

 

Hvor ser du rma nr ?

Det jeg ser er følgende : jeg har enda ikke noe RMA nr

:hmm:

9520049[/snapback]

 

Nei, feilformulering av meg der, men sinnsvakt mistenkelig at Netshop "plutselig" ikke har kjennskap til nevnte sak, når de ikke finner pakken.

 

Straks pakken dukker opp, da kan de innrømme at de faktisk har hatt pakken.

 

På meg virker dette som om man på alle måter unngår "utgifter", som jo selvfølgelig hadde vært konsekvensen når de roter vekk pakker.

 

Useriøst!!

9520224[/snapback]

 

Om det var for å lure noen,hvorfor finne pakken nå når det er klart at eieren ikke har kvittering og posten ikke vil hjelpe?

I tillegg var jo maskinen reparert.

Mulig du mener de skulle slå seg opp og bli rike ved å spare frakten :tease:

9520269[/snapback]

 

 

Synes ikke du det er pussig at de hadde reparert maskinen, samtidig som de ikke har noen som helst slags dokumentasjon på at de faktisk har mottat maskinen?

 

Såvidt jeg klarer å lese, er denne saken slik at Netshop plutselig ikke har noen kjennskap til saken?

Fordi de ikke finner maskinen?

 

Utrolig pussig at de plutselig ikke hadde noen som helst info om saken mer?

 

Dette stinker, var ikke det noe lignende som skjedde i en sak om en DVD spiller til en bærbar som ble tatt opp her på forumet?

Eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar

Godt det ordnet seg.

 

Det som er utrolig, synes jeg, er at det virker som om Netshop kanskje har først kikket litt rundt på de stedene hvor den burde ha vært og ikke funnet den.

 

Deretter har det aldri hatt den.

 

Så ble det så mye oppstyr at de tok i et tak og lette ordentlig og fant den.

 

Merkelig at de ikke lette ordentlig med en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er underlig hvordan "møljen" her på forumet henger seg på en hvilken som helst sak som muligens kan stille en nettbutikk i et dårlig lys, og opphøyer den så til de grader.

9520056[/snapback]

 

Tja,.. det er vel samme mekanismer her som når en gjeng "aper" skriker "Allah akbar"..eller "de skinnhellige" sier "God's on our side" idet de slakter "fienden".

Omtrent like primitivt er det.. og det er derfor jeg (over)reagerer på slike tråder. :)

Lenke til kommentar

sony123

 

 

Synes ikke du det er pussig at de hadde reparert maskinen, samtidig som de ikke har noen som helst slags dokumentasjon på at de faktisk har mottat maskinen?

 

Såvidt jeg klarer å lese, er denne saken slik at Netshop plutselig ikke har noen kjennskap til saken?

Fordi de ikke finner maskinen?

 

Utrolig pussig at de plutselig ikke hadde noen som helst info om saken mer?

 

Dette stinker, var ikke det noe lignende som skjedde i en sak om en DVD spiller til en bærbar som ble tatt opp her på forumet?

Eller husker jeg feil?

 

Som sagt så hadde ikke support noen kjenskap til saken,eller rettere sagt de som jobbet der da,om du kjenner systemet(noe som er nødvendig før en sier en sak stinker) så ville du visst at på Netshop som på flere andre bedrifter har de en ordning der du rulerer,dvs du er ikke på samme sted hele tiden.Dette bla for å få kjennskap til alle deler av bedriften og for å varier arbeid/belastninger osv.

dermed kan den som mottok denne varen og glemte å notere den (slik jeg omtaler tidligere) nå være i en annen avd.

Ja det er svakheter med et slikt system,men det bedrer arbeidsforholdene og nettop fordi det er svakheter så blir det viktig å bedre rutinene. Derfra til å anntyde at Netshop her prøver å svindle noen er det et meget stort sprang :ermm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Utrolig sak.

 

Det merkeligste er hvordan trådstarter konsekvent bruker telefon for å forfølge saken. Da er sjansen for misforståelser utrolig stor. Spesielt når man kommer i kontakt med nye personer som ikke kjenner saken.

 

Det du lærer av denne saken er:

 

1) Sørg for å bruke epost når du avtaler reparasjon.

 

2) Når ting begynner å gå galt, sørg for å bruke epost i den videre kommunikasjonen.

 

3) Når du ønsker å bruke tredjepart (Posten) for å få klarhet i saken, sørg for å presentere saken skriftlig og så ryddig som mulig. Gjerne ved bruk av epost...

;-)

 

Skal du på død og liv bruke telefon for å ordne ting, så noter ihvertfall navnet på den du snakker med. Og be konsekvent om å få snakke med samme person hver gang. Og ikke tro at alle i en bedrift klarer å ta tak i en sak som du bare har gjort avtaler per telefon.

Lenke til kommentar
Utrolig sak.

 

Det merkeligste er hvordan trådstarter konsekvent bruker telefon for å forfølge saken. Da er sjansen for misforståelser utrolig stor. Spesielt når man kommer i kontakt med nye personer som ikke kjenner saken.

 

Det du lærer av denne saken er:

 

1) Sørg for å bruke epost når du avtaler reparasjon.

 

2) Når ting begynner å gå galt, sørg for å bruke epost i den videre kommunikasjonen.

 

3) Når du ønsker å bruke tredjepart (Posten) for å få klarhet i saken, sørg for å presentere saken skriftlig og så ryddig som mulig. Gjerne ved bruk av epost...

;-)

 

Skal du på død og liv bruke telefon for å ordne ting, så noter ihvertfall navnet på den du snakker med. Og be konsekvent om å få snakke med samme person hver gang. Og ikke tro at alle i en bedrift klarer å ta tak i en sak som du bare har gjort avtaler per telefon.

9520550[/snapback]

 

 

greit at det og bruke email er bedre for og føre log men ingen ting er som en telefon samtale for og få fart på sakende ..

 

som sagt tidligere så tar det ofte både 2 og 3 dager kansje en uke før du får noen svar via mail fra netshop . og ja jeg har prøvdt

derfor fåretrekker jeg og ta det via tlf . for og f best mulig 2veis komunikasjon . der er ikke latid lett og formidle sinne frustrasjon olg via mail ..

Lenke til kommentar

Dette beviser bare at det lønner seg å være paranoid innimellom:) Dette er hvordan jeg pleier å gjøre det:

 

1. Sende inn skjema for hva som er i veien.

2. Få tilbakemelding om at produktet kan sendes inn. Her står også RMA.

3. Pakke produktet godt inn. Gjerne knipse noen bilder. Printe ut RMAskjemaet med hva som feiler produktet og ligge det ved. Knipse bilde av det også.

4. Lukke pakken og skrive tydelig, eventuelt printe ut adressen og RMA. Jeg har også lese- og skrivevansker:) Knipse bilder av ferdig pakke.

5. Levere på posten. Som oftest godtar jeg vanlig kvitering med sporingsNR. men i enkelte tilfeller har jeg spurt om skriftlig kvitering med signatur, og det har jeg fått.

6. Ta vare på bilder og kvitering til produktet er i stuen min og testet. Oppakkingen tar jeg også bilder av -bare for å være på den sikte siden.

 

Litt overkill mener sikkert noen, men det er en deilig følelse å ha papirer og bevis på stell om noen skulle mene noe annet, for eksempel at produktet ikke ble pakket i antistatisk pose, ikke ble rett pakket mot slagskader, eller at pakken rett og slett aldri ble sendt.

Endret av capy
Lenke til kommentar
Utrolig sak.

 

Det merkeligste er hvordan trådstarter konsekvent bruker telefon for å forfølge saken. Da er sjansen for misforståelser utrolig stor. Spesielt når man kommer i kontakt med nye personer som ikke kjenner saken.

 

Det du lærer av denne saken er:

 

1) Sørg for å bruke epost når du avtaler reparasjon.

 

2) Når ting begynner å gå galt, sørg for å bruke epost i den videre kommunikasjonen.

 

3) Når du ønsker å bruke tredjepart (Posten) for å få klarhet i saken, sørg for å presentere saken skriftlig og så ryddig som mulig. Gjerne ved bruk av epost...

;-)

 

Skal du på død og liv bruke telefon for å ordne ting, så noter ihvertfall navnet på den du snakker med. Og be konsekvent om å få snakke med samme person hver gang. Og ikke tro at alle i en bedrift klarer å ta tak i en sak som du bare har gjort avtaler per telefon.

9520550[/snapback]

 

 

greit at det og bruke email er bedre for og føre log men ingen ting er som en telefon samtale for og få fart på sakende ..

 

som sagt tidligere så tar det ofte både 2 og 3 dager kansje en uke før du får noen svar via mail fra netshop . og ja jeg har prøvdt

derfor fåretrekker jeg og ta det via tlf . for og f best mulig 2veis komunikasjon . der er ikke latid lett og formidle sinne frustrasjon olg via mail ..

9520582[/snapback]

 

Selvsagt er det greit å snakke med folk via tlf,men å sende en mail samtidig er ikke noe porblem,jeg sender ukentlig og flere ganger pr uke slike og får svar innen 1 til 2 dager.

Dessuten er det heller ikke noe problem å be om en bekreftelse på en mail fra den du snakker med,det bruker jeg gjøre og da kommer den som regel menst vi prater sammen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...