L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvordan kan jeg få en slik oversikt over fps i spill? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde vært moro å se hvordan det går på PC-en min Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Henger meg på, vil også se noe statisk/grafisk over FPS i spill. Hvordan PC-en takler dette og evt. se når du mister FPS osv . Lenke til kommentar
dapre Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Programmet FRAPS lager ikke statistikk, men det viser antall FPS i øverste venstre hjørne til en hver tid. Denne delen av programmet mener jeg du kan bruke så mye du vil uten å betale. Endret 17. september 2007 av dapre Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du kan nok bruke den delen av programmet, uten å betale en krone for det ja. Men om jeg vil anbefale det, det er noe annet. Tror du kan finne noe annet, som ikke er en så stor app, for en sånn liten jobb. Er ikke store oppgaven å få skrevet ut antall fps. Uansett, så var dapre sitt svar litt feil forhold til deres interesse for grafer. Og jeg, vet heller ikke :-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Å få FPS opplyst i hjørnet av skjermen gir meg egentlig lite. Kan være kjekt der og da, men jeg er mer ute etter noe som gir meg statistikk over tid ja. F.eks. om jeg spiller gjennom et brett på et gitt spill så gir det mer mye mer informasjon om jeg får presentert en slik graf. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Uansett, så var dapre sitt svar litt feil forhold til deres interesse for grafer Sa jeg ikke at programmet IKKE lager statistikk ? Dog er et halvt brukanes program bedre en ikke noe Ser at du har hentet en statistikk fra testen av Geforce 8400 GS. http://www.hardware.no/tester/skjermkort/f...8400_gs/41521/3 Fra samme side kan du velge rullegardin og "Testoppsett". Her finner du linker til forskjellige testprogrammer. I tillegg er det vel bare å sende en mail til testeren, Rolf Wegner, og spørre om hvilken program som har resultert i den grafen, eller om han kan anbefale noen andre programmer ?? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Det der er jo en oversikt over hvor mye FPS du skal ligge på med det kortet og de forskjellige instillingene. Gjort for å sammenligne osv. Tviler på at det er mulig å mekke sånn selv så det synes i spillet eller whatever, de gutta der har sammeligna flere instillinger. Hvis du leter etter sånne skjemaer til spillet du spiller med det grafikkortet du har så er det bare å google. Endret 19. september 2007 av Shifty Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Å få FPS opplyst i hjørnet av skjermen gir meg egentlig lite. Kan være kjekt der og da, men jeg er mer ute etter noe som gir meg statistikk over tid ja.F.eks. om jeg spiller gjennom et brett på et gitt spill så gir det mer mye mer informasjon om jeg får presentert en slik graf. 9517662[/snapback] Den har en benchmarkmulighet, og da lagrer den resultatene fortløpende i et .xml dokument, og da er det en enkel sak å overføre dataene til grafer ala. de du har der (jeg snakker om Fraps) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Den har en benchmarkmulighet, og da lagrer den resultatene fortløpende i et .xml dokument, og da er det en enkel sak å overføre dataene til grafer ala. de du har der (jeg snakker om Fraps) 9530891[/snapback] Hjertelig takk... Er ikke så nøye om det ikke kommer automatisk. Med office så tar det to sek å lage grafen om man har tallene. Skal prøve Fraps. Det der er jo en oversikt over hvor mye FPS du skal ligge på med det kortet og de forskjellige instillingene. Gjort for å sammenligne osv. Tviler på at det er mulig å mekke sånn selv så det synes i spillet eller whatever, de gutta der har sammeligna flere instillinger. Hvis du leter etter sånne skjemaer til spillet du spiller med det grafikkortet du har så er det bare å google. Det jeg var ute etter var muligheten for å en oversikt over hvordan det går på MIN pc. Da hjelper det lite å google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå