Gå til innhold

Verdi: XBOX 360 Premium +

Mortis360

Anbefalte innlegg

Noen som tør å anslå hva jeg kan få for dette? Har bestemt meg ganske sikkert for å selge unna da jeg ikke bruker det lengere. Har satt en sum på ca 4000, er det helt på trynet?

- XBOX 360 Premium

- Ekstra håndkontroll

- XBOX 360 WLAN Adapter

- Forza 2 Collectors Edition

- Need For Speed: Most Wanted

- Project Gotham Racing 3

- Test Drive Unlimted

- Ridgeracer 6

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke intressen lengere, den har stått de siste 3mnd å støva ned. :ermm:

Vurderer å kjøpe meg en PS3 pga Blu-Ray, hadde egentlig bestilt 360 Elite men det har jeg gitt opp, for EB Games får tydeligvis ikke inn flere på lange tider. På EB Games virker det som det kan ta inntil 2mnd før de får inn konsoller overhodet (360 Elite). :ermm:

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Har ikke intressen lengere, den har stått de siste 3mnd å støva ned. :ermm:

Vurderer å kjøpe meg en PS3 pga Blu-Ray, hadde egentlig bestilt 360 Elite men det har jeg gitt opp, for EB Games får tydeligvis ikke inn flere på lange tider.

~ Mortis360

9512215[/snapback]

Hvorfor Blu-ray? HD DVD har fått Paramount og Dreamworks nå som eksklusiv, så hvorfor ikke bare kjøpe et HD DVD drev hvis det er HD filmer du er ute etter?

Lenke til kommentar
Hvorfor Blu-ray? HD DVD har fått Paramount og Dreamworks nå som eksklusiv, så hvorfor ikke bare kjøpe et HD DVD drev hvis det er HD filmer du er ute etter?

9512228[/snapback]

Vurderer også Toshiba HD-E1. Har ikke store behovet for konsoll lengere, da jeg ikke spiller der lengere. Blir enten PS3 eller en Toshiba HD-E1, gidder ikke å ha addon til XBOXen (utseendemessig).

~ Mortis360

Lenke til kommentar

9512228[/snapback]

Vurderer også Toshiba HD-E1. Har ikke store behovet for konsoll lengere, da jeg ikke spiller der lengere. Blir enten PS3 eller en Toshiba HD-E1, gidder ikke å ha addon til XBOXen (utseendemessig).

~ Mortis360

9512265[/snapback]

Makes sense :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...