Gå til innhold

Ahh..gode minner fra Mallorca

kilosharr

Anbefalte innlegg

Ok, hvordan kan folk si det ligner nordpolen..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
arched-ice-kitty.jpg

9519751[/snapback]

Jeg har sagt at det like gjerne kunne vært Arktis. Dette fordi blått er den dominerende fargen. Hadde bildet hatt litt flere varme kulører som kunne penset bevisstheten mot varme, så hadde jeg vært enig med dere andre. Greit bilde, men ikke så mye mere. Poster et lite bilde fra Arktis, og det har på tross av at vi vet at det hvite er "kulden selv" en god del "varme" i seg.

:)

9521362[/snapback]

Det sitter en "varm kulørt spanjol" i t-skjorte ombord i båten, så jeg tror det taler for at jeg aldri hadde trodd dette hadde vært tatt i Arktis, men som du sier så er blått dominerende og blått er kaldt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Ok, hvordan kan folk si det ligner nordpolen..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
arched-ice-kitty.jpg

9519751[/snapback]

Jeg har sagt at det like gjerne kunne vært Arktis. Dette fordi blått er den dominerende fargen. Hadde bildet hatt litt flere varme kulører som kunne penset bevisstheten mot varme, så hadde jeg vært enig med dere andre. Greit bilde, men ikke så mye mere. Poster et lite bilde fra Arktis, og det har på tross av at vi vet at det hvite er "kulden selv" en god del "varme" i seg.

:)

9521362[/snapback]

Det sitter en "varm kulørt spanjol" i t-skjorte ombord i båten, så jeg tror det taler for at jeg aldri hadde trodd dette hadde vært tatt i Arktis, men som du sier så er blått dominerende og blått er kaldt

9526297[/snapback]

Oi, så ikke "svartingen". Han var liksom druknet i det blå. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...