kilosharr Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Ok, hvordan kan folk si det ligner nordpolen.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9519751[/snapback] Jeg har sagt at det like gjerne kunne vært Arktis. Dette fordi blått er den dominerende fargen. Hadde bildet hatt litt flere varme kulører som kunne penset bevisstheten mot varme, så hadde jeg vært enig med dere andre. Greit bilde, men ikke så mye mere. Poster et lite bilde fra Arktis, og det har på tross av at vi vet at det hvite er "kulden selv" en god del "varme" i seg. 9521362[/snapback] Det sitter en "varm kulørt spanjol" i t-skjorte ombord i båten, så jeg tror det taler for at jeg aldri hadde trodd dette hadde vært tatt i Arktis, men som du sier så er blått dominerende og blått er kaldt Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det kan jo også bety at bildet er tatt i den blå timen :!: Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dette kan man se tilbake på når det begynner å snø og kulda setter inn. 9512181[/snapback] Fløy du charter med MyTravel ned 11. Sept. og hjem i går natt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ok, hvordan kan folk si det ligner nordpolen.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9519751[/snapback] Jeg har sagt at det like gjerne kunne vært Arktis. Dette fordi blått er den dominerende fargen. Hadde bildet hatt litt flere varme kulører som kunne penset bevisstheten mot varme, så hadde jeg vært enig med dere andre. Greit bilde, men ikke så mye mere. Poster et lite bilde fra Arktis, og det har på tross av at vi vet at det hvite er "kulden selv" en god del "varme" i seg. 9521362[/snapback] Det sitter en "varm kulørt spanjol" i t-skjorte ombord i båten, så jeg tror det taler for at jeg aldri hadde trodd dette hadde vært tatt i Arktis, men som du sier så er blått dominerende og blått er kaldt 9526297[/snapback] Oi, så ikke "svartingen". Han var liksom druknet i det blå. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Han kunne like godt vært en argentiner som er på tur til Antarktis med båten sin i juleferien. Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Han kunne like godt vært en argentiner som er på tur til Antarktis med båten sin i juleferien. 9530340[/snapback] Nja, skeptisk til argentinere på juleferie i Antaktisk, i hvetrfall i september.. Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Dette kan man se tilbake på når det begynner å snø og kulda setter inn. 9512181[/snapback] Fløy du charter med MyTravel ned 11. Sept. og hjem i går natt? 9529782[/snapback] Fløy A330-300 på lørdag 8 og hjem 15. september Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvor bodde du? Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Hvor bodde du? 9534693[/snapback] [/quote Viva Mesquida Hotel bodde vi Lenke til kommentar
Ole_Kr Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dette bildet stod da unektelig på baksiden av avisen Glåmdalen i dag? Under rubrikken lesernes bilder? Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dette bildet stod da unektelig på baksiden av avisen Glåmdalen i dag?Under rubrikken lesernes bilder? 9541674[/snapback] Stemmer det... er du fra distriktet? Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Dette bildet stod da unektelig på baksiden av avisen Glåmdalen i dag?Under rubrikken lesernes bilder? 9541674[/snapback] Jeg sendte dette til [email protected] på tirsdag denne uka. Jeg bor på Brandval forøverig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå