denix89 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg vil kjøpe et big tower kabinett. Jeg har et micro ATX hovedkort. Men må jeg passe på at utgangene på hovedkortet passer med kabinettet? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Dette må du sjekke i databladet til kabinettet, men de fleste nye kabinetter har gjenger for de aller fleste kort. "Utgangene" skal passe uansett, men du må omplassere avstandsstykkene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er vel den blanke platen du tenker på? Den kalles "IO shield" på engelsk. Den følger med hovedkortet, så man bare bytter plate når man bytter hovedkort. Hvis du har et hovedkort uten plate så går det alltids an å kjøre uten, eller du kan prøve å få kjøpt en. http://www.rackmountnet.com/Accessories/IO-Shield/ Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 hvordan får jeg den av fra kabinettet? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hvordan får jeg den av fra kabinettet? Den er oftest presset på plass fra innsiden og ut, slik at den løsner ved at man presser den langs kanten (ganske hardt) fra utsiden og inn. Noen bakplater (I/O Shield) er også skrudd fast i tillegg, eller bare skrudd. Hvis dette ikke stemmer i ditt tilfelle, så kan det jo være en sær patent - de finnes også, og da kan det hjelpe å lempe inn et bilde. Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Ok! jeg skal gjøre det senere i dag. Vil du da ha bilde av baksiden av kabinetet? Endret 18. september 2007 av denix89 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ok! jeg skal gjøre det senere i dag.Vil du da ha bilde av baksiden av kabinetet? Neida, bare hvis det er en spesiell patent og du står fast. Normalt går dette greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå