TheOats Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Finnes det gode såper til å vaske seg i ansiktet med? (Bare for å virke helt n00b ) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det kan være en idé å bruke såper for underlivsvask, fordi disse er mildte og ofte uparfymerte. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lactacyd (?) fungerer veldig bra, veldig mild såpe. Ellers er har Dermalogica enn fantastisk såpe, som dog koster litt penger og er vanskelig å få tak i. Såpen fra Vichy er for sterk for min hud, og gjør den bare tørr og stram. L`Oreal har en såpe som er bergenet på barbering, som er veldig bra og. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Sebamed har bl.a et ansiktsskum som skal være gunstig for huden mtp. pH. Den er spesielt for folk med kviser. Ut i fra mine erfaringer så funker den bra. De fleste ansiktsåper blir en litt tørr i huden av, selv om de inneholder stoffer som skal motvirke dette. Lurt å smøre på fuktighetskrem etterpå. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg vasker aldri ansiktet mitt med såpe jeg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Samme her. Jeg er av en eller annen grunn vilt redd for å få såpe i øynene... Tror det er dypt psykologisk ;P Men når jeg en gang i mellom vasker ansiktet (ja, jeg bor alene. Hvorfor spør du?) bruker jeg Dove. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Takker for gode svar Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du skal vel helst ikke bruke såpe i ansiktet, siden såpe tørker ut huden. Gå heller for en cleanser som er beregnet for å rengjøre ansiktet. Jeg bruker for tiden en fra men-u og er godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Shiseido Men Den er veldig god og drøy i bruk. Tørker ikke ut huden som vichy. Koster 140,- gratis frakt. Koster 215 på parfymeri i norge. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Du skal vel helst ikke bruke såpe i ansiktet, siden såpe tørker ut huden. Gå heller for en cleanser som er beregnet for å rengjøre ansiktet. Jeg bruker for tiden en fra men-u og er godt fornøyd med den. 9520744[/snapback] Ok, da er det det jeg vil høre forslag til Shiseido Men Den er veldig god og drøy i bruk. Tørker ikke ut huden som vichy. Koster 140,- gratis frakt. Koster 215 på parfymeri i norge. 9521277[/snapback] Takk for linken Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Dette er min favoritt. Bruker bare litt hver gang så den holder veldig lenge! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Den så da veldig bra ut. Kanskje jeg skal prøve den etterhvert. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Kult, tror jeg prøver den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå