_ART_ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Selv om det var kjæresteferie, og ikke fototur, fikk jeg tatt noen bilder som egner seg andre steder en i familiealbumet. Kommer til å legge ut etterhvert som jeg får behandlet. Starter med disse to. Fyr løs folkens. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Syntes det øverste var nokså stilig, fartsfylt, og du har fått mopeden fryst bra og bra skarphet. Har ingen spesiell mening om det andre bildet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mopedpaningen var ganske stilig, men jeg ville croppet det slik at det blir mer luft foran mopeden enn bak. Slik som det er nå blir dynamikken helt feil, fordi det ikke er noen klar retning i bildet. Solnedgangen var, ehh, ganske så ordinær. Den kunne like gjerne vært fanget på vestlandet, og er ikke spesielt interessant for meg. At den i tillegg ikke har noe sentralt blikkfang ut over fargene, gjør den helt intetsigende for meg. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Noe slikt som dette? Det er ikke en solnedgang, men en soloppgang. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Klart bedre, selv med den lille biten av en fot som man ser i venstre bildekant. Edit: Soloppgang, solnedgang. Samme konklusjon uansett. Endret 17. september 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Mopedbildet var vellykket syns jeg. Og croppen var best. Det landskapet ble kanskje litt vel mørkt nede. Vet det er vanskelig å ta sånne motlysbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå