cypern Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hei Jeg har en bærbar pc og en ny flatskjerm tv(samsung) som jeg ønsker å koble til min pc. Har kjøpt en kabel på expert (tech+link) er rimelig fersk på området, men er en kabel med tagger på i begge ender, som passer i både tv og pc. Nå som jeg har koblet til og satt tvn på PC-mode står det: "mode not supported" Har dere noen forslag til hvordan jeg skal få dette til å fungere? På forhånd takk! PS: jeg trur det heter VGA innganger, det jeg har på både tv og pc Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mulig du må endre oppløsningen på PC-en din. Prøv en lavere oppløsning, eller en oppløsninge som står i manualen til tven din. Lenke til kommentar
cypern Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Mulig du må endre oppløsningen på PC-en din. Prøv en lavere oppløsning, eller en oppløsninge som står i manualen til tven din. 9512372[/snapback] Det virket. Tusen takk. Beklager en litt klønete beskrivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå