g@bb@ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvor kan jeg finne skikkelig ock og metal ringetoner? Finner bare sånn derre soft rock osv. Jeg leter etter for eksempel ACDC, Turboneger, Children og Bodom osv. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Overfør sangene fra PC-en og bruk de som ringetone, det funker knall og er gratis. Hvilken mobil har du? Endret 17. september 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Nå har jeg ikke eden kabelen fra mobilen til PC-en da, ellers hadde jeg jo gjort det vettu. Jeg er ikke så du som jeg ser ut til å være Har en nokia 6330 tror jeg.. Hehe. Ganske ny mobil, spiller mp3 filer og radio. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du finner noe her kansje for eksempel LINK, men det er jamba noe jeg ikke er helt fan av. Du har ikke prøvd å stikke ned på expert, elkjøp el. og spørt om du kunne kjøpe kun den kabelen du trenger? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva med blåtannoverføring fra PC? Om du ikke har det på din, så er det mulig at en venn av deg har det Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ACDC Rock og Metal Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er kanskje mer hjelp å få i forumets store ringetone tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå