Gå til innhold

kjører bare 14 tester på 3d Marks

flodhest

Anbefalte innlegg

jeg får bare kjørt 14 tester på 3d marks 2001, de testene jeg ikke får kjørt er high polygon count, og vertex shader :cry: . Image quality gidder jeg ikke å teste... kortet henger seg på de nevnte untatt imagequality, resten av de andre testene i programmet får jeg kjørt....

data'n går automatisk ut av 3d marks når den kommer til vertex sheader og high polygon count, har dette noe med kortet å gjøre? har et Creative GF ti4600, prosessoren er en athlon 2400+, og RAMen er på 256

jeg får 1156 i score, så det jeg egentlig lurte på er om jeg får høyere eller lavere score dersom det hadde gått an å kjøre alle testene, og er det noen som vet hvorfor datan går ut av programmet av seg selv? noen som kan svare meg på det?

mvh

flodhest

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...jeg får 1156 i score, så det jeg egentlig lurte på er om jeg får høyere eller lavere score dersom det hadde gått an å kjøre alle testene, og er det noen som vet hvorfor datan går ut av programmet av seg selv? noen som kan svare meg på det?

mvh

flodhest

og

yes, det funka! formaterte disken igår, etter det funker alle testene, fikk til og med 100 poeng mer :D

Hei, men unnskyld meg. Med en xp2400 og gf4 ti4600 skal du vel ca 10 000 ekstra poent i score, 11 000 -12 000. Scoren din høres unektelig lite ut. Eller r det bare en liten skrivefeil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...